ח' תשרי התשפ"ה
10.10.2024
תומך בתקיפת ישראל

מנהיג קהילה יהודית באיראן: "שיעור בלתי נשכח לנתניהו ותומכיו האידיוטים"

אחד מרבני איראן, חכם יונס חמאמי, פרסם הצהרה חריפה נגד ראש הממשלה ונגד פעילות צה"ל בלבנון ובעזה. הוא שיבח את ההתקפה האיראנית על ישראל, והודיע כי הוא מתפלל לשלום האייתוללה עלי חמינאי

מנהיג קהילה יהודית באיראן: "שיעור בלתי נשכח לנתניהו ותומכיו האידיוטים"
חכם חמאמי מראשי הקהילה היהודית באיראן צילום: באדיבות המצלם

חכם יונס חמאמי, ממנהיגי הקהילה היהודית באיראן, גינה בחריפות את 'התוקפנות' הישראלית נגד חמאס וחיזבאללה ושיבח את שיגור 181 הטילים על ישראל בשבוע שעבר.

בפתח המכתב כתב חכם חמאמי: "הודו להשם כי טוב, כי לעולם חסדו", חכם חמאמי המשיך: "זה עניין של גאווה וכבוד גדול שהשומרים והכוחות המזוינים של הרפובליקה האסלאמית של איראן, בהתאם לפקודות של המנהיג העליון, הגנו בעוצמה על שלמותה הטריטוריאלית של ארצנו היקרה בתגובה לחוצפה הבלתי סבירה של המשטר הציוני".

באדיבות המצלםחכם חמאמי בכינוס נגד ישראל על התקיפות בעזהצילום: באדיבות המצלם

עוד כתב: "זה שיעור בלתי נשכח לנתניהו ותומכיו האידיוטים בשמי ובשם בני ארצי, אנחנו תומכים בצעדים הגאונים של המנהיג העליון, בהבעת דעותיו האמיצות בהגנה על מדוכאי חזית ההתנגדות, וניהול תפילות יום שישי בטהראן, שכמו תמיד הייתה ועודנה הגורם של אחדות ולכידות בין כל בני האומה האיראנית".

באדיבות המצלםמפגש נטורי קרתא עם חכם חמאמי לפני מספר חודשיםצילום: באדיבות המצלם

לסיום כתב: "תומכים בכל הכוחות המזוינים הפועלים במרץ להגנה על זכויות האומה האיראנית, אני מביע את מלוא תודתי וכבודי, ובעזרת השם אני אתפלל לחיים ארוכים, בריאות ובטיחות המנהיג (חמינאי) בעמדת ההנהגה, גאוות האומה ומדינת איראן".

באדיבות המצלםהמכתב של יהודי איראןצילום: באדיבות המצלם

חכם חמאמי איראן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}