ז' תשרי התשפ"ה
09.10.2024
כהחלטת הממשלה

השר מלכיאלי בחר אחראי הילולות מטעם המשרד

בהתאם להחלטת הממשלה וכלקח מאסון מירון והמלצות ועדת החקירה נבחר אחראי הילולות מטעם המשרד לשירותי דת- בתום מכרז שיצא לדרך בעקבות החלטת הממשלה, נבחר לתפקיד אחראי הילולות במשרד לשירותי דת -יעקב כהן

השר מלכיאלי בחר אחראי הילולות מטעם המשרד
השר מלכיאלי עם אחראי ההילולות צילום: באדיבות המצלם

בהתאם להחלטת הממשלה  וכלקח מאסון מירון והמלצות ועדת החקירה ובתום מכרז שפורסם, נבחר לתפקיד מנהל אגף בכיר אחראי הילולות במשרד לשירותי דת-יעקב כהן. 

במסגרת תפקידו יהיה כהן אחראי על הילולת רבי מאיר בעל הנס, הילולת האור החיים הקדוש והילולת הבבא סאלי. הילולות שבהם משתתפים מאות אלפי מתפללים. 

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי אמר: "אני מברך על מינויו של יעקב כהן לתפקיד מנהל בכיר האחראי על ההילולות, מינוי שהתקבל בהתאם להחלטת הממשלה שמטרתה להבטיח את שלומם וביטחונם של מאות אלפי המשתתפים בהילולות. יעקב כהן מביא עמו ידע מקצועי ויכולות ניהוליות גבוהות, שבאו לידי ביטוי בתפקידו כמנהל אגף תמיכות במשרד.  ואנו בטוחים שהוא יוביל את האירועים החשובים הללו בצורה מיטבית, תוך שמירה על כל כללי הבטיחות והקדושה הנדרשים."

מנכ"ל משרד לשירותי דת, יהודה אבידן אמר: "מינויו של יעקב כהן לתפקיד אחראי הילולות במשרד לשירותי דת,   הוא צעד חיוני שנובע מהחלטת הממשלה לשפר את ארגון ההילולות שבהם משתתפים מאות אלפי מתפללים,  ולוודא שהן יתקיימו בתנאים בטוחים ומסודרים וכלקח מאסון מירון. האחריות הגדולה שמונחת על כתפיו  תסייע להבטיח שהמשתתפים בהילולות, יוכלו להשתתף בהם בצורה בטוחה ומסודרת, תוך שמירה על קדושת המקום ועל כללי הבטיחות המחמירים ביותר".

מיכאל מלכיאלי יעקב כהן משרד הדתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}