ז' תשרי התשפ"ה
09.10.2024
בחדרה ובבית מתתיהו

תפילות בהיכלי הישיבות: הרב חיים רפאל מרדכי בן שרה נפצע באורח קשה

האברך הרב חיים רפאל מרדכי בן שרה מחשובי אברכי ישיבת "כנסת יצחק" נפצע באורח קשה בפיגוע הרצחני והמתגלגל בחדרה. ראש הישיבה והמשגיח מבקשים לקרוע שערי שמים, כך גם ב"בית מתתיהו". בעבר ניצל בנס מתאונה קשה

תפילות בהיכלי הישיבות: הרב חיים רפאל מרדכי בן שרה נפצע באורח קשה
ישיבת כנסת יצחק בחדרה צילום: ארכיון

תפילות נרגשות בהיכלי הישיבות לרפואת הרב חיים רפאל מרדכי בן שרה (פישהוף) מחשובי האברכים בישיבת כנסת יצחק חדרה שנפצע היום (רביעי) בפיגוע באורח קשה מאוד ופונה למרכז הרפואי הלל יפה בעיר. 

בהוראת ראש הישיבה הגאון רבי יהושע ארנברג הורה לכלל הכוללים של הישיבה ברחבי הארץ לקרוע שערי שמים כך גם בישיבה המשגיח הגאון הצדיק רבי טוביה נוביק נעמד ועצר את סדר א' (בישיבת כנסת יצחק השעה היא כמו שעון חורף) וביקש להתפלל. המשגיח אמר כי למרות שתלמוד תורה כנגד כולם, אבל עכשיו ראש הישיבה הורה לעצור את הסדר ולומר תהילים וזה יהיה הזכות להמשיך אחר כך את הלימוד בכל העוצמה. 

בזירת הפיגוע נמצאה חוברת שיחות חיזוק של המשגיח הגאון הצדיק רבי טוביה נוביק מוכתמת בדם.

באדיבות המצלםהחוברות בזירה בחדרהצילום: באדיבות המצלם

בישיבת 'בית מתתיהו' שם מכהן אביו של האברך, הגאון רבי שרגא צבי פישהוף, כאחד מראשי הישיבה, הורו לכלל התלמידים והבוגרים לקרוע שערי שמים. 

ל'בחדרי חרדים' נמסר כי הרופאים עושים הכל על מנת לייצב את מצבו של האברך שנפצע באורח קשה ובהוראת הרבנים הוסיפו לו את השם 'חיים'. 

בזכות התפילות הוא עבר ניתוח חירום בהצלחה והוא הועבר להתאוששות בחדר טיפול נמרץ. המשיכו להתפלל לרפואת חיים רפאל מרדכי בן שרה.

הפיגוע אירע היום ברחוב הגיתית בחדרה הסמוך לישיבה והאברך ר' רפאל מרדכי פישהוף בן ה -35 שבעבר כבר ניצל באורח נס מתאונה שעבר, אז היה פצוע במצב קשה.

באדיבות המצלםההודעה של בוגרי בית מתתיהוצילום: באדיבות המצלם

 

 

חדרה ישיבת כנסת יצחק חדרה ישיבת כנסת יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}