ז' תשרי התשפ"ה
09.10.2024
"תבוסתנות של נתניהו"

לפיד: ארה"ב עדכנה אותי שסגרה עם נתניהו הפסקת אש ל-3 שבועות לפני חיסול נסראללה

יו"ר האופוזיציה לפיד טען כי ארה"ב עדכנה אותו שסגרה מול נתניהו הפסקת אש ל-21 ימים לפני חיסול נסראללה: "חשבתי שזה טירוף ותבוסתנות של נתניהו - והצעתי לצמצם את הפסקת האש"

לפיד: ארה"ב עדכנה אותי שסגרה עם נתניהו הפסקת אש ל-3 שבועות לפני חיסול נסראללה
לפיד בפתח ישיבת סיעתו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד טען כי עודכן בידי האמריקנים שהם סגרו מול ראש הממשלה נתניהו הפסקת אש של 21 יום, לפני חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה נסראללה. 

לפיד כתב בטוויטר: "הלם, מכונת הרעל שוב משקרת. השקר האחרון שלהם הולך ככה: ״לפיד הסכים להפסקת אש בלבנון, אם נתניהו היה מסכים, לא היו הורגים את נסראללה…״. אין להם גבול. מה שקרה באמת הוא שהאמריקאים סגרו מול נתניהו על הפסקת אש של לא פחות מ-21 יום". 

לפיד המשיך: "כשקיבלתי את המידע מהאמריקאים חשבתי שזה טירוף ותבוסתנות של נתניהו ואמרתי פומבית שאני מציע לצמצם את זה רק ל-7 ימים כדי לא לתת לחיזבאללה מתנה וזמן היערכות. במהלך כל הדיון הזה בכלל עוד לא היה המידע המודיעיני שאיפשר את חיסול נסראללה. הוא הגיע רק אחר כך". 

עוד הוסיף לפיד: "ברגע שהוא הונח על השולחן, ברור שהיה נכון לחסל אותו. אז למען הסר ספק (לא שהאמת היא משהו שמגל וברדוגו מתעניינים בו) תמכתי בחיסול נסראללה ובירכתי על זה פומבית. זה היה הצעד הנכון מבצעית ומדינית, ואני תמיד בעד סיכולים מהסוג הזה. אינשאללה סינוואר הבא בתור". 

 

חסן נסראללה מבצע חיצי הצפון יאיר לפיד מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}