ז' תשרי התשפ"ה
09.10.2024
להפעיל לחץ

דיווח: סינוואר הורה לחזור לפיגועי ההתאבדות

סינוואר לוקח את חמאס לדרך קיצונית עוד יותר. אדריכל פיגועי ה-7 באוקטובר על ישראל החזיר מחדש את הנוהג של פיגועי התאבדות כדי להשיג את מטרות הארגון

דיווח: סינוואר הורה לחזור לפיגועי ההתאבדות
פיגוע באוטובוס צילום: דוברות מד"א

לאחר שיחיא סינוואר, האיש שאחראי על הפיגועים הקשים ב-7 באוקטובר על ישראל, השתלט בקיץ במלואו על הנהגת חמאס לאחר חיסול הנייה באיראן, גורמי מודיעין ערביים אומרים שהוא שלח הנחיה לפעיל חמאס בכיר: "זה הזמן להחזיר את פיגועי ההתאבדות".

כמה ימים לאחר מכן, פלסטיני נכנס לתל אביב עם תיק עמוס בחומרי נפץ. בנס גדול הפצצה התפוצצה לפני שהאיש הגיע ליעדו, והרגה רק אותו.

המחבל ג'עפר מונה, תושב שכם, ניסה לבצע פיגוע ב-19 באוגוסט. מבדיקה עלה כי חומר הנפץ במטען היה ככל הנראה לא תקני. המטען דומה למטענים נפוצים בשומרון.

"איזו ברכה זה שעצמותיי הופכות לרסיסים שמפוצצים את היהודים הציונים הגוזלים", נשמע המחבל ג'עפר מונה, איש הזרוע הצבאית של חמאס, בסרטון שפרסם חמאס. 

ארגון חמאס הפסיק את פיגועי ההתאבדות לפני שני עשורים, אך סינוואר החליט לחזור לכך. גורמי מודיעין ערביים, אמרו ל'וול סטריט ג'ורנל' שהם בקשר באופן קבוע עם מנהיגי חמאס, כולל סינוואר. וכאמור, סינוואר כופה כעת את החזון האלים יותר שלו על חמאס ורוצה להחזיר את פיגועי ההתאבדות.

יחיא סינוואר מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}