ז' תשרי התשפ"ה
09.10.2024
הספר החדש חושף

"אל תספר לאף אחד": טראמפ שלח לפוטין בחשאי ערכות לבדיקת קורונה

העיתונאי האמריקני בוב וודוורד חושף בספרו החדש כי במהלך כהונתו של טראמפ כנשיא, הוא שלח לנשיא רוסיה פוטין בחשאי ערכות לבדיקת קורונה. פוטין אמר לנשיא בטלפון: "בבקשה אל תספר לאף אחד ששלחת לי את זה"

"אל תספר לאף אחד": טראמפ שלח לפוטין בחשאי ערכות לבדיקת קורונה
ולדימיר פוטין ודונלד טראמפ צילום: דוברות הקרמלין

הספר "מלחמה" של העיתונאי האמריקני בוב וודוורד, שחשף בין היתר ציטוטים מהשיחות הקשות שניהל הנשיא ביידן עם ראש הממשלה נתניהו, חושף פרטים מעניינים מאוד באשר לקשר בין הנשיא לשעבר טראמפ לנשיא רוסיה פוטין. 

בעת תקופת הקורונה פוטין נכנס לבידוד קפדני, וטראמפ שלח לו בחשאי ערכות לבדיקת קורונה. פוטין שוחח עם טראמפ ואמר לו: "בבקשה אל תספר לאף אחד ששלחת לי את זה". "לא אכפת לי, זה בסדר", השיב טראמפ, כך לפי "ווינט". 

פוטין המשיך: "לא לא, אני לא רוצה שתספר לאף אחד בגלל שאנשים יכעסו עליך – לא עליי. לא אכפת להם ממני". הדובר של טראמפ סטיבן צ'ונג אמר עם פרסום הספר החדש כי "אף אחד מהסיפורים המומצאים של בוב וודוורד אינו נכון".

נזכיר כי בספר החדש נחשף כי לאחר חיסול רמטכ"ל חיזבאללה פואד שוכר, תקף ביידן את נתניהו: "ביבי, מה לעזאזל? אתה יודע שהתפיסה של ישראל ברחבי העולם היא יותר ויותר שאתם מדינה שמאיימת על שלום העולם, נוכלת". 

 לכך השיב ראש הממשלה: "היעד הוא אחד המחבלים המובילים. ראינו הזדמנות וניצלנו אותה. ככל שתפגע חזק יותר, כך תצליח יותר במשא ומתן".

ולדימיר פוטין דונלד טראמפ רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}