ז' תשרי התשפ"ה
09.10.2024
"לא אשתוק"

כוכב הרשת עו"ד רז עטיה עומד לדין משמעתי ומאשים: "ניסיון השתקה פוליטי"

כוכב הרשת עורך הדין רז עטיה שנודע בשל הסרטונים הייחודים שפרסם ברשת, יעמוד מחר לדין משמעתי בלשכת עורכי הדין, לאחר שהוגשו נגדו 6 תלונות. עטיה טוען כי מאחורי הכל עומד ראש הלשכה וכי מדובר ב"רדיפה פוליטית". בלשכה הגיבו: "שקר גס"

כוכב הרשת עו"ד רז עטיה עומד לדין משמעתי ומאשים: "ניסיון השתקה פוליטי"
עו"ד רז עטיה צילום: מיכל קושרוב

בצל סערה מתמשכת בעולם המשפטי, עורך הדין רז עטיה, כוכב רשת שנודע בשל הסרטונים הרבים שפרסם בהם הוא מנגיש לציבור מידע משפטי בצורה ייחודית, מתמודד עם 6 תלונות מצד לשכת עורכי הדין שהוגשו נגדו בשנה האחרונה. התלונות, שיובילו את עטיה לעמוד לדין משמעתי מחר (רביעי) בלשכת עורכי הדין בבאר שבע, מעלות טענות חמורות על התנכלות ואכיפה בררנית, שלטענת עטיה "נועדו להשתיק אותו בשל דעותיו הפוליטיות".

לדברי עטיה, התלונות המופנות אליו מתמקדות בעיקרן בפוסטים שהעלה לעמודי הרשתות החברתיות שלו, בהם הביע ביקורת קשה כלפי שופטים ואישי ציבור בישראל, שלדבריו, תומכים בטרור. בין היתר, מתייחס עטיה לאחד המקרים בו פרסם פוסט על “מחבלי נוחבה”, שלדבריו, גרם להתנכלות נוספת מצדה של הלשכה.

עו”ד עטיה מסר כי לא ייכנע ללחצים המופעלים עליו וכי אין בכוונתו לשתוק הפעם. “אף עורך דין בישראל לא צריך לפחד להביע את דעתו, במיוחד אחרי האירועים של שביעי לאוקטובר”, הוא אמר. עטיה מבהיר כי תפקידו כמי שמנהל עמוד חדשותי הוא להבטיח את זכות הציבור לדעת את האמת, וכי "ההתנהלות של לשכת עורכי הדין היא ניסיון השתקה מסוכן".

בנוסף, עטיה לא חוסך ביקורת כלפי ראש לשכת עורכי הדין, עו”ד עמית בכר, שמוביל לטענתו את התלונות נגדו. לדבריו, "בכר, דמות פוליטית מובהקת, פועל ברשתות החברתיות ובכנסים נגד הממשלה הנוכחית ואף השתתף בעצרות המחאה בכיכר קפלן".

עטיה מסיים בציטוט חד וברור: “אין מקום לתומכי טרור בישראל, אפס סובלנות. מי שרוצה לתמוך במחבלים – אין לו זכות לייצג במדינה הזו".

מלשכת עורכי הדין נמסר: "אין לנו מושג מה דעותיו הפוליטיות וגם עכשיו לא ברור לנו מהן הדעות הפוליטיות בהן הוא מחזיק. ועדת האתיקה מטפלת במספר תלונות נגדו, על רקע התבטאויות קיצונית שלו נגד שופטים ונגד בתי המשפט. טענותיו על מעורבותו של עו״ד עמית בכר בתהליך הן שקר גס ומעבר לכך לא נאפשר לו לזהם את הבדיקות שמתקיימות בעניינו. הדיונים הם פנימיים וטרם התקבלו החלטות בעניינו".

רז עטיה לשכת עורכי הדין עמית בכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}