ז' תשרי התשפ"ה
09.10.2024
המגעים לעסקה

דנון: "המתווכות מנסות להזיז מהלך, משפחות חטופים נפגשו עם נציגת קטאר"

שגריר ישראל באו"ם דני דנון חשף כי אתמול התקיימה פגישה של משפחות חטופים עם השגרירה הקטארית. דנון ציין: "המתווכות מאוד רוצות לראות איזושהי תזוזה, והן מפעילות את המשקל שלהן"

דנון: "המתווכות מנסות להזיז מהלך, משפחות חטופים נפגשו עם נציגת קטאר"
דני דנון באו"ם צילום: UN Photo

שגריר ישראל באו"ם דני דנון התייחס למגעים לעסקת חטופים ברקע הדיווחים לפיהם מנהיג חמאס יחיא סינוואר חידש את הקשר עם המתווכות, וחשף בריאיון עם "ווינט" כי "אתמול הייתה פגישה חשובה של משפחות חטופים עם השגרירה הקטארית". 

דנון הוסיף: "המתווכות מנסות להזיז מהלך - קטאר, מצרים ובעיקר ארה"ב. אני מקווה מאוד שזה יתניע. אנחנו חושבים שכן, אנחנו רוצים משא ומתן ולראות התקדמות בעסקה נוספת. אבל הלחץ הצבאי הוא גם חשוב. השילוב של שני הדברים הוא משמעותי".

דנון, שלא השתתף בפגישה של הנציגה הקטרית עם המשפחות, סירב למסור עליה פרטים נוספים אך ציין: "אני רק אומר שהמתווכות מאוד רוצות לראות איזושהי תזוזה, והן מפעילות את המשקל שלהן, את היכולות שלהן. צריך לברך על כך". 

עוד הוסיף: "עם כמה שאנחנו סולדים מחמאס ונחושים להשמיד אותו בשלב הזה, כל יום שהחטופים והחטופות נמצאים במנהרות - ברור לנו שקטנים הסיכויים לחזור משם בחיים. לכן אנחנו צריכים לפעול בכמה שיותר מהירות בכל המישורים".

דני דנון עסקת חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}