ז' תשרי התשפ"ה
09.10.2024
בפיקוד הצפון

גלנט: "חיזבאללה זה ארגון בלי ראש, נסראללה חוסל, וכנראה גם מחליפו"

שר הביטחון גלנט בפיקוד הצפון: "כשהעשן בשמי לבנון יתפוגג, באיראן יבינו שהם איבדו את הנכס היקר להם אותו בנו במשך שנים – חיזבאללה". לדבריו, "שנה מפתיחת המלחמה, חמאס הוא ארגון מפורק וחיזבאללה הוא ארגון מוכה, שבור, ללא יכולות פיקוד ושליטה"

גלנט: "חיזבאללה זה ארגון בלי ראש, נסראללה חוסל, וכנראה גם מחליפו"
שר הביטחון גלנט בפיקוד הצפון צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, קיים הבוקר (שלישי) הערכת מצב בבור המבצעים של פיקוד הצפון, יחד עם מפקד הפיקוד האלוף אורי גורדין וקציני המטה בפיקוד.

שר הביטחון קיבל סקירה על התקדמות הפעילות הקרקעית להשמדת תשתיות הטרור של חיזבאללה הסמוכות לגבול, ועמד על המשך הסיכולים הממוקדים בצמרת חיזבאללה ובדרגי פיקוד השטח.

שר הביטחון גלנט אמר בחמ״ל הפיקוד: "חיזבאללה זה ארגון בלי ראש, נסראללה חוסל, גם מחליפו כנראה חוסל, לדבר הזה יש השפעה דרמטית על כל מה שקורה - אין מי שיקבל החלטות, אין מי שיפעל ומערך האש שחיזבאללה בנה אותו במשך שנים בהשקעה איראנית אדירה, הגיע לרמה שחיזבאללה של היום הוא דומה למה שהתחיל איתו חמאס ואולי מתחת לזה. כל זה יחד עם הפעולה המשמעותית שנעשית בחזית, למעשה בכל מקום מקלפים את כל היכולות ואנחנו רואים מה קורה, יש פחד, יש בהלה, יש בריחה, יש שחיקה של ארגון חיזבאללה שהיא בסדר גודל אחר, הארגון הזה לא חווה אף פעם דבר כזה״. 

שר הביטחון גלנט בפיקוד הצפון צילום: תקשורת שר הביטחון

״הפעולות שאנחנו עושים נצפות בכל רחבי המזרח התיכון, כשהעשן בלבנון יתפוגג, באיראן יבינו שהם איבדו את הנכס הכי יקר שלהם – שזה חיזבאללה. היום אנחנו שנה מפתיחת המלחמה, התוצאה שנה אחרי תחילת המלחמה זה שחמאס ארגון מפורק שפועל בפעולות טרור, חיזבאללה ארגון מוכה, שבור, ללא יכולות פיקוד ושליטה, ללא יכולות אש משמעותיות, עם ניסיונות להרים את הראש ובעיקר ללא הנהגה בשום דרג – לא בדרג הפוליטי, לא בדרג הצבאי, לא ביכולת קבלת החלטות ואת זה אנחנו צריכים לנצל כי המטרה שלנו היא להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון״. 

״המשמעות של ביטחון זה שהתושבים ידעו שבצד השני אין משהו שיכול לסכן אותם והפעולות שאתם עושים יאפשרו לנו להחזיר את התושבים לבתים שלהם בבוא העת בביטחון ולשנות את המצב לחלוטין".

יואב גלנט חיזבאללה פיקוד הצפון מבצע חיצי הצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}