ו' תשרי התשפ"ה
08.10.2024
שנה למלחמה

משפחות חטופים בעלי אזרחות צרפתית נועדו עם מקרון

משפחות חטופים בעלי אזרחות צרפתית נפגשו במלאת שנה למלחמה עם נשיא צרפת מקרון וראש הממשלה מישל בארנייר. מקרון אמר למשפחות שהוא מעורב באופן אישי במאמצים לשחרור החטופים

משפחות חטופים בעלי אזרחות צרפתית נועדו עם מקרון
נשיא צרפת עמנואל מקרון צילום: OREN BEN HAKOON/POOL

אתמול, ה-7.10, ביום השנה לציון הטבח שהתרחש בשבעה באוקטובר בשנה שעברה, נסעו משפחות חטופים בעלי אזרחות צרפתית, משפחת יהלומי ומשפחת קלדרון, לצרפת, לביקור במהלכו נפגשו עם נשיא צרפת עמנואל מקרון. 

המשפחות, המייצגות את החטופים עופר קלדרון ואוהד יהלומי, התקבלו בברכה על ידי הנשיא מקרון ואשתו וכן על ידי ראש הממשלה בארנייר ורעייתו.

במפגש נכחו ניסן קלדרון, אחיו של החטוף עופר קלדרון, יחד עם אשתו, שרון. את משפחת יהלומי ייצגו אפרת יהלומי, אחותו של אוהד יהלומי ובת-שבע יהלומי, אשתו של אוהד, יחד עם ילדיהם איתן ויעל. איתן בן ה-12, שוחרר לאחר 52 ימים בשבי חמאס, בעוד אביו אוהד נותר בשבי.

בני המשפחות הביעו תודה עמוקה להנהגה הצרפתית על הזמן וההקשבה שהעניקו להם. הנשיא מקרון הבטיח להם שהוא מעורב באופן אישי במאמצים לשחרור החטופים ועובד על הנושא “יום יום, שעה שעה”. 

ממטה המשפחות נמסר כי דבריו של מקרון העניקו למשפחות "מעט אורך רוח ואת התחושה החזקה שצרפת פועלת באופן פעיל בכל הערוצים האפשריים על מנת להבטיח את שחרור כלל 101 החטופים, כולל יקיריהם". 

עמנואל מקרון חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}