ו' תשרי התשפ"ה
08.10.2024
מכתב מיוחד

"להיחתם בספר חיים טובים": הגר"ד לנדו חושף את העצה ליום כיפור

כולנו רוצים לזכות בדין. על כך אנו מתפללים בימים אלו, במטרה לזכות לסליחה ולמחילה ביום הכיפורים • גאון ישראל ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו, כותב מכתב מיוחד בו הוא חושף לציבור את העצה הטובה ביותר לזכות בדין

"להיחתם בספר חיים טובים": הגר"ד לנדו חושף את העצה ליום כיפור
הגר"ד לנדו צילום: ועד הרבנים

כולנו קורעים שערי שמיים, מתפללים ומתחננים כדי לזכות בדין, ובימים אלו – יוצא גאון ישראל, הגר"ד לנדו שליט"א, במכתב מיוחד בו הוא מגלה לנו את הסוד הנפלא, כיצד גם אנחנו יכולים לזכות בדין.

לפעמים אין צורך להכביר במילים. מרן הגר"ד לנדו , ידוע כמי שמקדיש את כל עיתותיו לתורה ולהנהגת הדור, ולכן נקרא את המילים הקצרות בהם הוא מגלה לנו את הסוד הנורא, שכולנו כל כך רוצים, וצריכים, לדעת וליישם.

רוצים לזכות בדין? לחצו כאן עכשיו!

"בימים אלו שכולם מחפשים זכויות בדין ברור שהעצה הטובה ביותר כדי לזכות בדין היא להיות שותף בפעולות הצדקה הגדולות של "ועד הרבנים" המצילים אלפי משפחות במצוקה, חולים יתומים ואלמנות וקשי יום".

הגר"ד לא מסתפק בכך, ומוסיף להבטיח: "ובזה יזכו להינצל מכל הצרות והמחלות מידה כנגד מידה, ולהכתב ולהחתם בספר חיים טובים הם וכל בני ביתם."

אחרי שקוראים את המילים המפורשות הנאמרות על ידי רשכבה"ג, מרן גאון ישראל שליט"א, נדמה כי אין צורך להכביר במילים. כולנו, הרוצים לעשות הכל כדי לזכות בדין, נרתמים כבר עכשיו ותורמים ל'ועד הרבנים', ובזכות כח הצדקה, זוכים בדין ונחתמים בספר חיים טובים.

רוצים לזכות בדין? לחצו כאן עכשיו!

ועד הרבנים הרב דב לנדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}