ו' תשרי התשפ"ה
08.10.2024
ברקע ההכנות לתקיפה

בנט: "צריך להתקיף את תכנית הגרעין האיראנית"

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט: "צריך להתקיף את תכנית הגרעין האיראנית, בנוסף לפגיעה אנושה בהנהגתה ובכלכלתה. אסור להסתפק בתקיפה של בסיסי צבא איראניים, או פעולות רועשות אך סתמיות שנועדו רק להעביר מסר"

בנט: "צריך להתקיף את תכנית הגרעין האיראנית"
נפתלי בנט צילום: YOAV ARI DUDKEVITCH/POOL

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט קרא היום (שלישי) לתקוף את תכנית הגרעין האיראנית.

בנט אמר: "עכשיו, כשזרועות תמנון הטרור האיראני, חיזבאללה וחמאס,הזרועות החזקות ביותר הן ממש מוחלשות, יש לנו לראשונה את היכולת לפעול כנגד איראן בלי לחשוש מתגובה איומה ובלתי נסבלת".

לדבריו, "בידינו לפגוע קשות בגרעין האיראני שמטיל צל כבד על עתידנו. בידינו להבטיח את עתיד הילדים שלנו והנכדים שלנו. משטר הטרור והרצח האיראני ניצב לראשונה חשוף ופגיע. גם העם האיראני משווע להפלתו. זהו חלון הזדמנויות חד פעמי בו יש לנו גם את הלגיטימציה וגם את היכולת לפגוע קשות במשטר האיראני ובתכנית הגרעין שלו.

תמיד יהיו אילוצים וסיבות למה לא, אבל צריך לזכור: זרועות תמנון, חיזבאללה וחמאס יכולות לצמוח מחדש כל עוד הראש פועל, אבל אם ערפת את הראש האיראני, הרי שהתמנון כולו, על זרועותיו, יגווע.

לכן צריך להתקיף את תכנית הגרעין האיראנית, בנוסף לפגיעה אנושה בהנהגתה ובכלכלתה. אסור להסתפק בתקיפה של בסיסי צבא איראניים, או פעולות רועשות אך סתמיות שנועדו רק להעביר מסר. הזמן למסרים חלף", כך בנט.

נפתלי בנט איראן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}