ו' תשרי התשפ"ה
08.10.2024
מבצע חיצי הצפון

צה"ל מאשר: זה הבכיר בחיזבאללה שחוסל

צה״ל חיסל את סהיל חסין חסיני, ראש מערך המטה של ארגון הטרור חיזבאללה | חסיני היה שותף להסכמי העברות אמצעי הלחימה בין איראן וחיזבאללה ואחראי על חלוקת אמצעי הלחימה

צה"ל מאשר: זה הבכיר בחיזבאללה שחוסל
מטוס חיל האוויר צילום: דובר צה"ל

דובר צה״ל מודיע כי אתמול (ב'), בהכוונה מדוייקת של אגף המודיעין, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו באופן ממוקד במרחב ביירות וחיסלו את סהיל חסין חסיני, ראש מערך המטה של ארגון הטרור חיזבאללה.

מערך המטה הוא יחידת מטה לוגיסטית של ארגון הטרור ועוסקת בכל הקשור בתקציב וארגון המערכים השונים. חסיני היה שותף להסכמי העברות אמצעי הלחימה בין איראן וחיזבאללה ואחראי על חלוקת אמצעי הלחימה המוברחים בין היחידות השונות בחיזבאללה, בהיבטי הובלה והן בהקצאת משאבים. בנוסף, היה חבר במועצת הג׳יהאד, הפורום הצבאי הבכיר של חיזבאללה.

מערך המטה מכיל בתוכו גם את יחידת המחקר והפיתוח של חיזבאללה, יחידה העוסקת בייצור טילים מדוייקים, ובתחום הלוגיסטי של אחסון ושינוע אמצעי לחימה בתוך לבנון.

מתוקף תפקידו, חסיני עסק בתקצוב וניהול לוגיסטי של הפרויקטים הרגישים ביותר של הארגון, בניהם התוכנית האופרטיבית למלחמה ותוכניות מיוחדות נוספות, ביניהם הוצאת פיגועים לעבר מדינת ישראל משטח לבנון וסוריה.

סהיל חסין חסיני לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל מבצע חיצי הצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}