ו' תשרי התשפ"ה
08.10.2024
"עבר תלאות"

ויקטור שנרצח ביפו הובא למנוחות: "סליחה שחייך קופחו בדרך כל כך אכזרית"

ויקטור שמשון גרין, דר הרחוב שנרצח בפיגוע ביפו, הובא למנוחות בנוכחות עשרות בני אדם. השר קיש ספד: "עבר תלאות בחיים, ובסוף מצא את עצמו באותה רכבת קלה ביפו ברגע גורלי, שעלה לו בחייו"

ויקטור שנרצח ביפו הובא למנוחות: "סליחה שחייך קופחו בדרך כל כך אכזרית"
ויקטור שמשון גרין צילום: מתוך פייסבוק

ויקטור שמשון גרין, הנרצח השביעי בפיגוע ביפו בשבוע שעבר, דר רחוב בן 33, הובא היום למנוחות בבאר שבע. עשרות בני אדים ליוו אותו בדרכו האחרונה, לצד אחיו. 

אחד מחבריו סיפר: "הוא היה איש גאה והוא האמין במערכת, גם אם הארץ לא האירה לו פנים, וגם כשהיה קשה. דעו שאפשר וצריך לעזור לאנשים האלה", כך לפי "ווינט". 

השר יואב קיש ספד: "ויקטור עבר תלאות בחיים, ובסוף מצא את עצמו באותה רכבת קלה ביפו ברגע גורלי, שעלה לו בחייו. אני יודע שכל עם ישראל, במיוחד אחרי 7 באוקטובר, מתחבר לצער ולכאב שעברנו בשנה האחרונה. השונאים שלנו עדיין מנסים לרצוח אותנו, ולצערי באותו ערב ביפו, הם גם הצליחו. ויקטור, אני יכול לומר לך שיש פה קהל רב שהגיע לכבד אותך בדרכך האחרונה, שרואים בך חלק בלתי נפרד מעם ישראל, שכואבים את כאב המשפחה על אובדנך״. 

ח״כ גלעד קריב הספיד את גרין ופנה לאחיו: "אני רוצה לצרף את התנחומים של הציבור הישראלי כולו, שלמד את סיפורו העצוב והטרגי של אחיך, של אמא, של האחות ושל כל בני המשפחה. מעטים הכירו את ויקטור, וההגעה של הציבור לכאן מפגינה את הצער העמוק של כולנו על האובדן.

ויקטור בחר לעלות לארץ בעקבותיך ולצערנו הארץ הזאת לא הרעיפה עליו מטובה, לצערנו גם במותו לא הרעיפה עליו רגעי חסד. סליחה שחיים קופחו בדרך כל כך אכזרית. אנחנו צריכים להתחייב שהארץ הזאת לא תהיה אוכלת יושביה, אלא תהיה ארץ זבת חלב ודבש".

יפו פיגוע מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}