ו' תשרי התשפ"ה
08.10.2024
ריקול

הצעצוע לפעוטות מתברר כמסכן חיים: זה המוצר שאתם חייבים להרחיק באופן מיידי מילדכם

חברת Fisher-Price, Inc מודיעה על קריאה להחזרה (ריקול) של צעצוע משקולת היד הנמכר במארז Fisher-Price® Baby Biceps Gift Set עקב סכנה לחנק | צרכנים נדרשים להפסיק מיידית את השימוש בצעצוע משקולת היד ולהרחיקו מילדים קטנים

הצעצוע לפעוטות מתברר כמסכן חיים: זה המוצר שאתם חייבים להרחיק באופן מיידי מילדכם
תינוק צילום: שאטרסטוק

חברת Fisher-Price, Inc מודיעה על קריאה להחזרה (ריקול) של צעצוע משקולת היד הנמכר במארז Fisher-Price® Baby Biceps Gift Set עקב סכנה לחנק.

הפקקים האפורים בקצה צעצוע משקולת היד עשויים להשתחרר ממנו, דבר המהווה סכנת חנק לפעוטות. Fisher-Price קיבלה דיווחים על 14 מקרים בהם הפקקים שבקצה צעצוע משקולת היד השתחררו ממנו. לא דווח על נפגעים. 

המוט של משקולת היד הוא אפור ובכל צד משקולות פלסטיק כתומות ואדומות.

הממונה על התקינהריקולצילום: הממונה על התקינה

מספר הדגם עבור מארז Fisher-Price® Baby Biceps Gift Set הוא GJD49. ניתן למצוא את מספר הדגם על גב צעצוע המשקולת הירוקה שבמארז. צעצוע משקולת היד הנקרא להחזרה נמכר בישראל מאז יוני 2022.

חשוב לציין כי הקריאה להחזרה חלה רק על צעצוע משקולת היד מפלסטיק הנמכר כחלק ממארז Fisher-Price® Baby Biceps Gift Set. הקריאה להחזרה אינה חלה על צעצוע המשקולת הירוקה, צעצוע שייק חלבון וסרט הראש והצרכנים רשאים להשאיר אותם ברשותם.

על צרכנים להפסיק מיידית את השימוש בצעצוע משקולת היד, להרחיק אותו מילדים קטנים, וליצור קשר עם Fisher-Price לצורך קבלת הוראות על אופן קבלת החזר כספי עבור החזרת צעצוע משקולת היד.

צעצועים תינוקות וילדים פעוטות החזרת מוצרים ריקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}