ו' תשרי התשפ"ה
08.10.2024
שובר שוק

כלכלנים מעריכים: "עלייה משמעותית במחירי הדיור עוד השנה"

"עלייה של כ-8%-6% בשנה הקרובה תהפוך את נושא רכישת דירה למסורבל הרבה יותר" • חברת היזמות והנדל"ן 'גרין פארק' בהצעה מיוחדת ומשתלמת במיוחד עבור מי שרוצה הזדמנות לדירה לפני עליית המחירים: משלמים סכום של 140 אלף שקלים ומקבלים הזדמנות לדירה במחיר שובר שוק. צפי החיסכון: כמיליון ש"ח

כלכלנים מעריכים: "עלייה משמעותית במחירי הדיור עוד השנה"
מחירי הדירות יזנקו? צילום: שאטרסטוק

בשנה האחרונה שהיתה מאתגרת מכל היבט אפשרי, ביטחוני, כלכלי ואישי, קבלנים רבים יצאו עם מבצעים חסרי תקדים במטרה לעורר את שוק הנדל"ן והדיור. הדבר הוכיח את עצמו והוביל לזינוק משמעותי בנתוני המכירות של דירות חדשות שהגיע לכ-53% במחצית הראשונה של שנת 2024. במקום השני במכירת דירות יד ראשונה נמצאת העיר ירושלים והסביבה. גם דירות יד שניה עדיין נמצאות בכללי המשחק ושם ירושלים והסביבה מוצבת במקום הראשון! במכירת דירות.

השאירו פרטים לעסקת חייכם> או חייגו: 072-394-3885

לאור העלייה הגדולה בביקוש, כפי שרואים תמיד בשוק הנדל"ן, גם המחירים חזרו לעלות ולא חיכו עד לסיומה של המלחמה. לאורך שנים, על פי מעקב מדויק של כלכלנים בארץ ובעולם, מלחמה מביאה איתה אלמנטים שונים והבולט בהם הוא עליית מחירים כמעט בכל פעם שהיא מגיעה לרגיעה מסוימת וכל שכן כשהיא מסתיימת. המשמעות היא שכבר בשנה הקרובה, צופים כלכלנים בכתבה שהתפרסמה ב'גלובס', נראה עלייה של עד 8% ובמידה והמלחמה לא תסלים, נראה שהמחירים ימשיכו לעלות אף יותר.

אחד המקומות שעדיין מאפשר היום הגשמת חלום בר קיימא, זהו פרויקט של חברת 'גרין פארק' בגבעת זאב, עם הזדמנות שסביר להניח, כמעט ולא תוכל לחזור על עצמה. אנשים בעלי מעט אורך רוח, יכולים לזכות ברכישת דירה במחיר שכיום ניתן רק לחלום עליו.

זו ודאי הזדמנות משמעותית עבור מי שרוצה לגור היום במרחק של 10 דקות בלבד מירושלים, ליהנות ממקום שהתפתח בקצב כמעט לא יאומן ועם פיתוח תשתיות אדיר ומערך כבישים שקירב את גבעת זאב לא רק לירושלים והפך אותה למרחק של שכונה בתוך עיר, אלא גם לאזור מרכז, נתב"ג, מודיעין וכו'. צמיחת הנדל"ן האדירה שמתרחשת שם במהלך העשור האחרון, הצליחה להדהים לא רק את התושבים, אלא גם את הרוכשים הפוטנציאליים, מהארץ וגם מהעולם כולו.

הפרויקטים שקרמו עור וגידים והופכים לממשיים בימים אלו, עתידים לתת מענה חלקי למחסור הידוע לנו בתחום הדיור. יחד עם זאת חשוב לזכור, כי גם קרקעות שנותרו למכירה והפיכתן לפוטנציאל מגורים אפקטיבי, הולכות ואוזלות. לאחר שבעשור האחרון עשו באמת מהלכים חסרי תקדים להביא לביצוע פרויקטים רבים, גם ראש המועצה, שיודע כי כאשר יסיימו למצות את הבנייה במקום – לא תהיה הזדמנות נוספת, מפעיל כיום משאבים גדולים במיוחד במטרה לסייע לאישורים סופיים של הקרקעות האחרונות שנותרו בעיר.

מכיוון שמבינים שמדובר בפרק זמן די קצר עד שיגיע האישור, לא נחים כלל ופועלים במקביל לפיתוח מואץ של נושא התשתיות במטרה לאפשר כר נוח ונרחב עבור הפרויקטים הגדולים. בין מאות תוכניות, גם כביש הרכס + הכנסת כביש 4361 לתחום הרשות וכן כביש מכבים – שבזכותם גבעת זאב תהיה אטרקטיבית ונגישה אף יותר מהיום.

לפני גל עליית המחירים: נצלו הזדמנות לעסקה שמומחים העריכו כטובה ביותר

חכם אשר עיניו בראשו, לא יחכה לאחר המלחמה שאז נתמודד עם עליות מחירים משמעותיות אף יותר מהיום ובמיוחד מי שרוצה להצטרף להצלה של ירושלים וסביבתה. חברת היזמות והנדל"ן 'גרין פארק' מאפשרת הצעה מיוחדת של רכישת יחידת קרקע וזכות לדירה בפרויקט 'נוף הגבעה' בסכום של טרום שיווק - 140,000 ₪ בלבד במעמד החתימה. מדובר בפרויקט בניה יוקרתי שעתיד להיבנות בשטח הסמוך לשכונת אגן האיילות ולשכונות החדשות בגבעת זאב, בצמוד למוסדות התורה והקהילה ומול נופי ירושלים הקסומים, כמו גם בסמיכות לכביש 443 המעניק גישה מהירה לאזור המרכז. הקרקע המדוברת נמצאת כעת בהליך רישום סופי, ע"י עורך הדין הנאמן לעסקה. עורכי הדין, קרמר דניאל ושחר אהרוני, מנהלים את רישומי הבעלות כנאמן עד להעברתם לטאבו. עו"ד דניאל קרמר (סגן אלוף במיל') מתמחה בדיני מקרקעין החלים ביהודה ושומרון ובכלל זה, התמחות ייחודית בחוקי תכנון ובנייה ושלטון מקומי באזור.

למעשה, כל מי שיש בו אורך רוח, יכול לעשות כעת את עסקת חייו. בשלב רישום הקרקע בטאבו נדרשים הרוכשים להשלים את יתרת הסכום סך של 360,000 אלף ₪ בלבד. באופן הזה, ניתן להבטיח כבר עכשיו זכות לדירה בשכונה המבוקשת במחיר נמוך. על פי ההערכות, צפי החיסכון לדירה בעסקה זו עומד על כמיליון שקלים. נצלו את יחידות הקרקע שעוד נותרו ותוכלו להיות מאותם חכמים שנהנים מחיסכון משמעותי וזכות לדירה בסכום של 500,000 ₪ בלבד.

השאירו פרטים לעסקת חייכם>> או חייגו: 072-394-3885

גרין פארק דירות בגבעת זאב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}