ו' תשרי התשפ"ה
08.10.2024
הותיר חלל בלב

רס"ר איתי אזולאי הי"ד הובא למנוחות; "אתה תהיה איתנו בכל רגע"

אחיו תומר אמר בהלוויה: "תמיד חשבתי שנגור אחד ליד השני ונגדל את הילדים שלנו יחד. אתה לא תראה את הילדים שלי, לא תראה אותי מתחתן. אתה לעולם תהיה איתי, אתה החצי השני שלי. האח היחיד שלי"

רס"ר איתי אזולאי הי"ד הובא למנוחות; "אתה תהיה איתנו בכל רגע"
איתי אזולאי הי"ד צילום: דובר צה"ל

המונים ליוו היום (שני) למנוחות בבית העלמין סגולה בפתח תקווה, את רס"ר במיל' איתי אזולאי הי"ד, בן 25 מאורנית שנפל בקרב בגבול לבנון. 

אריה, אביו של איתי ספד: "תראה כמה אנשים באו, תראה כמה אהבה. רק סיימנו לבנות לך את עליית הגג. כ"כ ייחלת לזה. הכל ישאר ככה. הכל יחכה לך. אתה תבוא ותבקר ותהיה איתנו כל רגע בחיים. תהיה איתי, עם אמא, עם תומר, עם הדודים. נתנו את הטוב ביותר למדינה. תביאו את הניצחון. אבא לא צריך לקבור את הילד שלו, אין קשה מזה".

תומר, אחיו של איתי ספד: "איתי, איתצ'וק, בבקשה תגיד שזה סתם, שאתה תכף חוזר. אתה האח הבכור. אני לא רוצה להיות הבכור. אני רוצה אותך. תראה כמה אנשים באו ללוות אותך, תראה כמה אהבו אותך. אומרים שהוא לוקח את הטובים, כנראה שזה נכון. כי אתה הטוב מכולם. בחיים לא פחדת. אתה המוצלח מבין שנינו. מי יכול עליך? לא רצית שההורים ידאגו. היית מתקשר ואומר שאתה יוצא לפעילות אבל ביקשת שלא אספר לאמא ואבא, שלא ידאגו", אמר.

תומר המשיך: "מעולם לא חששת. תמיד חשבתי שנגור אחד ליד השני ונגדל את הילדים שלנו יחד. אתה לא תראה את הילדים שלי, לא תראה אותי מתחתן. איתי אני לא יודע מה לעשות. אני מתחנן אליך, בוא אלי בחלומות. אתה לעולם תהיה איתי, אתה החצי השני שלי. האח היחיד שלי".

מלחמת חרבות ברזל מבצע חיצי הצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}