ו' תשרי התשפ"ה
08.10.2024
תקיעת שופר וטקסים

השרים והחכי"ם החרדים ציינו את יום השנה לטבח ה-7 באוקטובר

השרים והחכי"ם החרדים ציינו את יום השנה לטבח ה-7 באוקטובר. השר גולדקנופף: "אני פוגש את משפחות החטופים ולא מבין איך הם יכולים לשאת את הסבל הזה". חה"כ יוסי טייב תקע בשופר בפתח הדיון בוועדה. צפו

השרים והחכי"ם החרדים ציינו את יום השנה לטבח ה-7 באוקטובר
שנה לטבח - ההרס הנורא בבארי צילום: דוב בער הכטמן

יו"ר יהדות התורה השר יצחק גולדקנופף קיים היום (שני) במשרד הבינוי והשיכון טקס לציון שנה לאירועי השביעי באוקטובר ואמר: "אני פוגש את משפחות החטופים ולא מבין איך הם יכולים לשאת את הסבל הזה".

השר גולדקנופף בטקס לציון שנה צילום: באדיבות המצלם
 
שר הדתות מיכאל מלכיאלי אמר בטקס לציון שנה לטבח: "עובדי המשרד, ראשי המועצ"ד וח"ק עמדו בעוז ומסירות אין קץ להביא את החללים הרבים לקבר ישראל, הדמעות הרבות שהיגרו מעיניכם הם הם המלאכים שיעמדו לכם לנצח נצחים".

שר הבריאות אוריאל בוסו אמר בטקס הזיכרון ל-7.10 של המשרד בראשותו: "מאז השבעה באוקטובר משרד הבריאות הוא קרן אור באפילה. ההתעשתות המהירה, ההתגייסות הכוללת וההירתמות של כלל הגורמים במערכת לטיפול באזרחים שנפגעו ובפצועי המלחמה - הוכיחו שיש על מי לסמוך".

באדיבות המצלםשר הבריאות בטקס במשרדוצילום: באדיבות המצלם
מי 

שר הרווחה יעקב מרגי מדליק נר ומתייחד עם זכרם של הנרצחים והנופלים, בכניסה ללשכתו במשרד הרווחה. השר אמר: "יום השנה לטבח הנורא ב-7 באוקטובר, מרכין ראש לזכר הנרצחים והנופלים. נתאחד כולנו, נחבק את המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהם בטבח ובמלחמה על הגנת הארץ.

נתפלל לשלומם של חיילי צה"ל, לרפואת הפצועים ולחזרתם של כל החטופים שאנו מחוייבים להשיבם הביתה. יהי זכרם של הנרצחים והנופלים ברוך".

יו"ר ועדת החינוך יוסי טייב פותח את הדיון בתקיעת שופר.

יו"ר ועדת החינוך יוסי טייב פותח את הדיון בתקיעת שופר. צילום: באדיבות המצלם
טבח ה-7 באוקטובר מיכאל מלכיאלי יעקב מרגי יצחק גולדקנופף יוסי טייב אוריאל בוסו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}