ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
זה אפשרי!

מהפכה: לימוד אנגלית לילדים מגיל שנתיים

בשורה מהפכנית בכל הנוגע ללימודי אנגלית: כוכבת הילדים מיס אילה מציגה שורת תוכניות חוויתיות ללימודי אנגלית - לילדים החל מגיל שנתיים | פתח את הפוטנציאל של ילדך עוד היום! | כל הפרטים

מהפכה: לימוד אנגלית לילדים מגיל שנתיים
אילוסטרציה צילום: Freepik

כהורה, אתה רוצה את הטוב ביותר עבור ילדך - במיוחד בכל הנוגע לחינוך שלו. בישראל, ילדים רבים נאבקים בלימודי אנגלית, כאשר המציאות בשטח מוכיחה כי לעתים קרובות התלמידים יוצאים מבית הספר עם התמקדות בדקדוק ולא במיומנויות דיבור מעשיות. פער זה, בין הלימוד האינטנסיבי לשימוש בשפה בשטח, מביא את ההורים והילדים כאחד להרגשה של תסכול וחרדה לגבי העתיד.

דמיינו את זה:
ילדכם משוחח בביטחון באנגלית, מבין את החומר הנלמד בתוכניות האהובות עליו ובאמצעותן מתקשר עם דודים מעבר לים, מכיר חברים חדשים ברחבי העולם ובעיקר מבטיח את עתידו. היום זה כבר לא חלום אלא מציאות ברת השגה עם המשאבים והתמיכה הנכונים שאנו מעניקים!.

בבית הספר הדיגיטלי שלנו ללימוד אנגלית חוויתית, אנו מבינים את האתגרים הייחודיים שעומדים בפניכם. הורים רבים, כמוך, מחפשים דרכים יעילות לשפר את כישורי השפה של ילדיהם מבלי להוסיף ללוחות הזמנים העמוסים שלהם. בהתאם לכך יצרנו תוכניות ייחודיות המועברות על ידי כוכבת הילדים מיס אילה, המיועדות במיוחד לילדים בגילאי 2-10, ומשלבות שיעורי וידאו מרתקים עם ערכות למידה מושקעות פיזיות שמגיעות עד לפתח ביתך.

למעבר לאימפריה ללימודי אנגלית של מיס אילה>>>

למה לבחור בנו?
- למידה אינטראקטיבית: התוכן המהנה והמרתק שלנו גורם לילדכם להתלהב מלמידת השפה החדשה, תוך התמקדות במיומנויות שיחה מעשיות ולא רק בחוקי דקדוק.

- גמיש ונוח: שיעורים שמתאימים לשגרה של המשפחה שלך, לא תצטרך לדאוג להקדיש זמן נוסף ללמד את הילד.

- קהילה תומכת: קהילה של הורים מסורים ואלפי תלמידים שחולקים טיפים, הצלחות ועידוד, ועושים את המסע המופלא הזה - ביחד.

סיפורי הצלחה:
האתר שלנו מלא בעדויות מצולמות וכתובות מאינספור הורים גאים שכבר רכשו כישורי אנגלית לילדיהם עם התוכניות שלנו והפכו אותם מדוברים ביישניים במקרה הטוב - לילדים מלאי ביטחון ודוברי אנגלית ברמת שפת אם. התלמידים שלנו משגשגים - וכך גם שלך!

האם אתה מוכן להעניק לילדך את מתנת האנגלית? אל תתנו לפחד מהלא נודע לעכב אתכם. כנסו וגלו כיצד התוכנית שלנו יכולה לעשות מהפך בחינוך ובעתיד של ילדכם.

לחץ כאן כדי ללמוד עוד ולהירשם עוד היום!

ביחד, נגלה את פוטנציאל האנגלית של ילדכם ונסלול את הדרך לעתידם המזהיר!

מיס אילה אילה ברלב קידספיק אנגלית לילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}