ה' תשרי התשפ"ה
07.10.2024
365 יום בשבי

גלנט: "חובתנו לעשות הכל בכדי להשיב את החטופים"

השר גלנט: "כאומה וכחברה, חובתנו לעשות הכל בכדי להשיב את החטופים הביתה, לתמוך את הפצועים בגוף ובנפש, ולזכור את הנופלים ואת סיפור חייהם ומותם - סיפורה של המלחמה הצודקת שלנו"

גלנט: "חובתנו לעשות הכל בכדי להשיב את החטופים"
השר גלנט בצפון צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון, יואב גלנט התייחס הבוקר (שני) לציון יום השנה לטבח ה-7 באוקטובר וכתב: "שנה חלפה מאותו הבוקר בו התעוררה מדינת ישראל אל מתקפה אכזרית שהובילה למלחמה הצודקת ביותר בכל שנותינו. שנה של מלחמה קשה ורצופה, יום וליל. 

חבל ארץ פורח ומשגשג נפגע על ידי רוצחים שטניים כשלעיניהם רק דבר אחד - הרס וחורבן ישראל.

‏באותו הבוקר, התאחדנו, כעם אחד וכחברה אחת במלחמה על מדינת ישראל".

‏גלנט הוסיף: "בשנה האחרונה, אני פוגש מידי יום את הלוחמים, מהצעירים שהתגייסו לאחרונה ועד הוותיקים למודי הקרבות, כולם מציינים בפני בנחישות : ״נמשיך ככל שידרש עד להשגת מטרותינו״. כאשר אני מביט בעיניהם אני רואה את הנחישות ואת התקווה, אותה תקווה המלווה את העם היהודי מאז ומעולם.

‏היום, יותר מתמיד, אנו נושאים במחויבות עמוקה להמשיך ולעשות כל שנדרש להגנת המולדת, ולהיות ראויים למורשתם של יקירנו, רעינו הנופלים - אזרחים וחיילים.

‏כאומה וכחברה, חובתינו לעשות הכל בכדי להשיב את החטופים הביתה, לתמוך את הפצועים בגוף ובנפש,  ולזכור את הנופלים ואת סיפור חייהם ומותם, סיפורה של המלחמה הצודקת שלנו. 

‏את חבלי הארץ שנפגעו, בדרום ובצפון נשקם ונפריח מחדש, ונשיב את האזרחים לבתיהם בביטחון - זהו ציווי ערכי ומוסרי ואנו מחויבים לעמוד בו.

‏ביום הקשה הזה, מערכת הבטחון ממשיכה במחויבותה הנצחית להגנת מדינת ישראל ואזרחיה. עם ישראל חי".

יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}