ה' תשרי התשפ"ה
07.10.2024
סייע לנמלטים

הותר לפרסום: עידן שתיוי הי"ד נרצח ב-7 באוקטובר, גופתו מוחזקת בעזה

עידן שתיוי, תושב פתח תקווה שנחטף מהמסיבה ברעים, נרצח בבוקר שמחת תורה. כך הותר הבוקר לפרסום. גופתו עדיין מוחזקת ברצועת עזה. במטה החטופים ספדו: "עידן תמיד חשב על הזולת והקריב מעצמו למען האחר"

הותר לפרסום: עידן שתיוי הי"ד נרצח ב-7 באוקטובר, גופתו מוחזקת בעזה
עידן שתיוי ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

ביום שבו מציינים בישראל שנה לטבח: הבוקר (שני) הותר לפרסום כי החטוף עידן שתיוי, נרצח על ידי מחבלי חמאס בבוקר שמחת תורה. גופתו נחטפה ומוחזקת בעזה. עידן הותיר אחריו את הוריו אלי ודלית ו-3 אחים.

נציגי צה״ל הודיעו אמש (א׳) למשפחתו של עידן שתיוי זכרו לברכה, שהיה במסיבת הנובה ונחטף ממרחב תל גמה, כי הוא נרצח ב-7 באוקטובר ע״י ארגון הטרור חמאס וגופתו מוחזקת בשטח רצועת עזה. 

ההחלטה לקבוע את מותו התבססה על מידע מודיעיני ואושרה על ידי ועדת מומחים של משרד הבריאות ובשיתוף משרד הדתות ומשטרת ישראל. 

מדו"צ נמסר כי, צה״ל פועל במגוון רחב של שיטות במטרה לאסוף מידע אודות החטופות והחטופים ברצועת עזה. צה״ל ויתר גופי הביטחון ימשיכו ללוות את משפחות החטופים ככל שיידרש.

בהודעת עיריית פתח תקווה נמסר: "עד כה כולנו התפללנו שעידן בן החיים ויחזור לחייק משפחתו...לצערנו, הבשורה המרה מנפצת את התקווה הזו. עידן כמו תושבת העיר עינבר היימן שגם נרצחה וגופתה עדיין בעזה. מקווים להביאם לקבורה ראויה בקרוב".

בעירייה הוסיפו: "זה המקום להזכיר גם את דניאלה גלבוע תושבת העיר שחייה וחטופה כבר מעל שנה בשבי החמאס בעזה - שב"ה תשוב אלינו במהרה יחד עם כל החטופים והחטופות".

במטה החטופים ספדו: "עידן תמיד חשב על הזולת והקריב מעצמו למען האחר. ב-7.10 עידן הגיע לפנות בוקר למסיבה כדי לתעד את חבריו שניגנו והעבירו סדנאות, אך לא הספיק להיכנס. כשהחלה המתקפה סייע עידן לבחור ובחורה שאותם פגש לראשונה ביציאה לאתר להימלט, בחירה שלבסוף הובילה לחטיפתו".

באדיבות המשפחהעידן שתיוי ז"לצילום: באדיבות המשפחה

עידן שתיוי השבעה באוקטובר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}