ה' תשרי התשפ"ה
07.10.2024
שוחחה על המלחמה

האריס נשאלה אם לארה"ב יש יחסים טובים עם נתניהו, והתחמקה

סגנית הנשיא קמלה האריס שמתמודדת לתפקיד נשיאת ארצות הברית, נשאלה אם לארה"ב אין השפעה על ראש הממשלה נתניהו. האריס אמרה כי הסיוע הביטחוני ניתן במקביל לשיחות דיפלומטיות עם מנהיגי ישראל שמטרתן להשפיע על מעשיהם

האריס נשאלה אם לארה"ב יש יחסים טובים עם נתניהו, והתחמקה
ראש הממשלה נתניהו בגבול לבנון צילום: חיים צח/ לע"מ

סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, הגנה על הסיוע הביטחוני שנותנת ארה"ב לישראל, אך גם אמרה שממשל ביידן לא יעצור את הלחץ שלו על ישראל לסיום הלחימה.

האריס, שמתמודדת לתפקיד נשיאת ארצות הברית, נשאלה אם לארה"ב אין השפעה על ראש הממשלה נתניהו. האריס אמרה כי הסיוע הביטחוני ניתן במקביל לשיחות דיפלומטיות עם מנהיגי ישראל שמטרתן להשפיע על מעשיהם.

"הסיוע שנתנו לישראל איפשר לישראל להגן על עצמה מפני 200 טילים בליסטיים שנועדו לתקוף אתאזרחי ישראל", אמרה האריס לתכנית "60 דקות" של רשת CBS שאמור להיות משודר הלילה.

"כשאנחנו חושבים על האיום שחמאס, חיזבאללה ואיראן מציגים, אני חושבת שאין כל שאלה, אנחנו חייבים לעשות מה שאנחנו יכולים כדי לאפשר לישראל להגן על עצמה מפני התקפות מסוג זה", אמרה האריס.

כשנשאלה האם לארה"ב יש את נתניהו כבן ברית, האריס התחמקה. "אני חושבת שעם כל הכבוד, השאלה הטובה יותר היא, האם יש לנו ברית חשובה בין העם האמריקאי לעם הישראלי? והתשובה לשאלה היא כן".

קמלה האריס ראש הממשלה נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}