ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
תפילה נדירה

היכן יתפלל הרב עמרם פריד לפני יום כיפור?

הפוסק הנודע, הגאון הגדול רבי עמרם פריד שליט"א, יעלה יום לפני יום כיפור לציון קדשו של מרנא החזון איש זצוקל"ה, ויעתיר בתפילה עבור התורמים לקרן נישואי 78 היתומים • מקיימים את פסק הדין וזוכים לתפילה הנדירה "לישועה גדולה בענייניהם"

היכן יתפלל הרב עמרם פריד לפני יום כיפור?
הגר"ע פריד צילום: ועד הרבנים

עשרת ימי תשובה בעיצומם, וכולנו מחפשים להוסיף בזכויות לקראת יום הדין. יום לפני יום כיפור, יעלה מרן הפוסק, הגאון הגדול רבי עמרם פריד שליט"א, אל ציונו של מרנא החזון איש זצוק"ל, ויעתיר בתפילה מיוחדת עבור אלה שיוסיפו לרשימת הזכויות שלהם, את חובה ההלכתית לתמוך בנישואי היתומים, בקרן המיוחדת של 'ועד הרבנים'.

הגאון רבי עמרם פריד שליט"א, פוסק: "כיון שאין מי שידאג להם, הרי החובה מוטלת על כל אחד ואחד מעם ישראל שיכול לדאוג לזה, כמו בי"ד שהם אביהם של יתומים. וגם זה אחד מהשאלות ששואלים כל אדם בבית דין של מעלה 'האם דאגת לנישואי יתומים'".

שולחים עכשיו את השמות לתפילת הפוסק בציון החזו"א בערב יום כיפור>>

מה נענה כאשר יבדקו אותנו בשמיים האם דאגנו לנישואי יתומים? על פי פסק הדין של הגר"ע פריד שליט"א, כולנו תורמים כבר עכשיו לקרן המיוחדת שהקימו ב'ועד הרבנים' לנישואי 78 היתומים המתחתנים בתקופה זו של השנה.

הגר"ע פריד מבטיח כי יתפלל עבור התורמים על ציון מרן החזון איש לישועה גדולה, ופוסק כי התורמים: "יזכו לעשות שמחה בקרוב, ולהשיא צאצאיהם בקלות בלי חובות, ויזכו לבריאות, לשמחה, ונחת מכל יו"ח, כתיבה וחתימה טובה שנה של שפע עצום בכל הענינים, ברוחניות ובגשמיות".

איך נוכל לעמוד מנגד? כיצד נוכל לא לשמוע את זעקת היתומים והיתומות המתחננים לעזרתנו, הזקוקים לתרומות שלנו על מנת לזכות להיכנס לחופה בכבוד? פסק ההלכה ברור מאין כמוהו: "החובה מוטלת על כל אחד ואחד... וזה אחד מהשאלות ששואלים על אדם בבית דין של מעלה...".

אחרי פסק הלכה לכל כך הרבה ישועות, לזכות לכתיבה וחתימה טובה, שנה טובה ושפע עצום ברוחניות ובגשמיות, דין תורה והלכה שמגיעה אחרי שנה כל כך קשה, מי לא רוצה להבטיח לעצמו לכל הישועות המובטחות? תורמים עכשיו - ושולחים את השמות שלנו לתפילת הפוסק הגר"ע פריד שליט"א.

שולחים עכשיו את השמות לתפילת הפוסק בציון החזו"א בערב יום כיפור>>

 
הרב עמרם פריד ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}