ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
משפחה של גבורה

האב נרצח בפיגוע, הבן נפל בלבנון: "בטח אבא זרח לכבודך"

תמר, אימו של סרן אטינגר, נפרדה מבנה: "הקדוש ברוך הוא בחר את אבא והראל, הוא בחר גם בנו כי הוא יודע שיש לנו את היכולת. הקב"ה - אני מחזירה לך את הילד שהפקדת בידיי, אבל אני מבקשת ממך גאולה, רחמים וחסד"

האב נרצח בפיגוע, הבן נפל בלבנון: "בטח אבא זרח לכבודך"
סרן הראל אטינגר הי"ד צילום: דובר צה"ל

המונים ליוו היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין בעלי את סרן הראל אטינגר ז"ל, מפקד צוות ביחידת אגוז של עוצבת הקומנדו, שנפל בשבוע שעבר בקרב ההרואי של לוחמי היחידה בדרום לבנון.

אביו של סרן אטינגר, הרב אחיעד אטינגר, נרצח בפיגוע בצומת אריאל במרץ 2019. הרב אחיעד ירה לעבר המחבל לאחר שעצר את מכוניתו ויצא ממנה, ובכך הציל המון אזרחים שהיו באותה עת בצומת. 

נדב גולדשטיין/TPSהרב אחיעד אטינגרצילום: נדב גולדשטיין/TPS

אחותו של הלוחם ובתו של הרב אחיעד הי"ד, ספדה: "המסירות והדביקות במטרה היו סוד הקסם שלך ושל אבא. איזו נחת יש לכם שם למעלה, בטח אבא זרח לכבודך ואתם משלימים פערים, אתה מספר לאבא איזו משפחה יש לנו ואיך גדלנו".

תמר, אימו של סרן אטינגר, נפרדה מבנה. "הראל ילד אהוב שלי, טהור, עניו וגיבור. הקדוש ברוך הוא בחר את אבא והראל, הוא בחר גם בנו כי הוא יודע שיש לנו את היכולת. הוא נתן, נותן ויתן לנו כוח, שמחה וחיים. אני מחזירה לך את הנשמה הטהורה שהענקת לאחיעד ולי לפני 23 שנה, אני מחזירה לך את הילד שלך שהפקדת בידיי", אמרה. "השתדלתי לגדלו באהבה ובשמחה ככל שידעתי, אבל אני מבקשת ממך ריבונו של עולם גאולה, רחמים וחסד, שנזכה לראות את רחמייך".

מפקד אגוז, סגן-אלוף ע', ספד: "הראל נלחם בקרב גיבורים בדרום לבנון והגן על המולדת, על חייליו ועל חבריו בגופו. לא היססת לרגע, לחמת כגיבור, סיכנת את חייך מתוך רעות אמיתית ומסירות להגנה על המולדת. באיגוף שברת את מערך המחבלים ומנעת מהם הישגים ונפגעים נוספים. נמשיך את דרכך המהווה השראה לכולנו".

הראל אטינגר הי"ד מבצע חיצי הצפון מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}