ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
הס קטיגור

"מנעי קולך מבכי": המעמד בקבר רחל להינצל מכל הצרות

תפילת הנחת תתקיים בעיצומם של הימים המסוגלים במעמד הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א, אשר ישפוך עבור כלל ישראל, ובמיוחד עבור המאמצים ילד בקרן ההסעות המגלגלים על עצמם זכות גדולה להיוושע בתקופה זו. הס קטיגור וקח סניגור

"מנעי קולך מבכי": המעמד בקבר רחל להינצל מכל הצרות
הגר"ש גלאי צילום: קרן ההסעות

מנעי קולך מבכי: בעיצומם של עשרת ימי תשובה, הימים המסוגלים להתעוררות, יעלה הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א לתפילה ותחינה על קברה של רחל אמנו ע"ה, להעתיר עבור התורמים והמאמצים ילד בקרן ההסעות, להינצל מכל הצרות ולהתברך לשנה טובה ומתוקה, לבריאות ונחת מכל יוצ"ח. 

לחצו כאן ותהיו שותפים לתפילה>>>

מעמד התפילה המרגש מתקיים בין כסה לעשור, כאשר עיני כלל ישראל נשואות למרום בתקופה ביטחונית קשה ומתוחה, וכולם מתפללים ומייחלים להינצל מכל הצרות ולזכות לשנה טובה ומתוקה ונחת מכל הילדים. בציונה הקדוש של רחל אמנו שבחייה הרבתה לבכות ולהתחנן על בניה, יעמוד מרן הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א ויעתיר בהשתפכות הנפש תפילה זכה עבור כלל ישראל, ובמיוחד עבור המאמצים ילד בקרן ההסעות המגלגלים על עצמם זכות גדולה להיוושע בתקופה זו. 

כזכור, בתקופה מתוחה זו, כאשר רבים מבקשים עצה וסגולה כיצד לעבור את התקופה הזו בשלום, מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א הביאו את דברי חז"ל – "מה יעשה אדם וינצל מחבלו של משיח - יעסוק בתורה ובגמילות חסדים", ואמרו כי הפעולה המשלבת את שני הערכים הללו יחד היא אימוץ ילד ב"קרן ההסעות" לתלמוד תורה. ובוודאי תפילה נשגבה זו בקבר רחל אמנו ע"ה, בעשרת ימי תשובה, תפעל רבות לעורר רחמי שמים.

בסיומה של התפילה הנשגבה, יערוך מרן הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א תפילת 'מי שברך' על כל התורמים והמאמצים ילד בקרן ההסעות, שבזכות הגדולה שהם עוזרים ומסייעים לקרן ההסעות כדי שיוכלו להשיב ולקרב את ילדי ישראל לאבינו שבשמים, שיזכו כולם לרוב נחת מיוצ"ח, לבריאות, לסיעתא דשמיא, לזיווגים הגונים, לזש"ק, לפרנסה טובה בכבוד, ולכל הישועות. 

רבים מיראי ה' מזדרזים במיוחד השנה להגיע ליום הדין הקדוש עם אימוץ ילד מילדי "קרן ההסעות", כסנגור עצום שאין בלתו לזכות בדין לשנה טובה ומבורכת להם ובני משפחותיהם, להינצל מכל הצרות ולזכות לנחת יהודי מכל יוצ"ח. לשליחת שמותיכם ושמות ילדיכם למעמד התפילה על קבר רחל אמנו ע"ה.

לחצו כאן ותהיו שותפים לתפילה>>>
 

קרן ההסעות קבר רחל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}