ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
תקף את ביידן

יועצו של טראמפ: האמירה שישראל לא צריכה להפציץ את המתקנים באיראן - מביישת

מייק אוונס, אחד המנהיגים האוונגליסטים הבולטים בעולם ויועצו של הנשיא טראמפ, תקף את הנשיא ביידן ואמר: "האמירה שישראל לא צריכה להפציץ את המתקנים באיראן מביישת, זה כמו שבוש היה אומר לבן לאדן שלא נתקוף אותו אחרי 11/9"

יועצו של טראמפ: האמירה שישראל לא צריכה להפציץ את המתקנים באיראן - מביישת
ד"ר מייק אוונס המייעץ לטראמפ צילום: הבית הלבן

מייק אוונס, אחד המנהיגים האוונגליסטים הבולטים בעולם ויועצו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, התייחס לאפשרות שישראל תתקוף באיראן בריאיון ל"ווינט", ואמר: "ישראל מתמודדת עם איום קיומי ברגע זה. האמירה של הנשיא ביידן לישראל שהיא לא צריכה להפציץ את מתקני הנפט ומתקני הגרעין של איראן מביישת". 

"איראן קרובה פחות מחודש מלהגיע למספיק אורניום מועשר לבניית פצצת גרעין. איראן מספקת את הכטבמי"ם והטילים לפוטין להתקיף את אוקראינה. איראן היא הדלק מאחורי כל ה'פרוקסים'. זה מבייש, זה שגוי וזה שולח מסר של חולשה ולא של עוצמה", הוסיף. 

אוונס המשיך ותקף: "האמירה של ביידן ממש מביישת. זה כמו שג'ורג' בוש היה שולח מסר לאוסמה בן לאדן אחרי פיגועי 11 בספטמבר שאמריקה לא צריכה להתקיף אותו באזורים מסוימים. זה לגמרי שגוי". 

אוונס הוסיף: "ידידי ציון מחויבים ברחבי העולם להילחם בקרבות אלו לצד ישראל. הרוב המכריע של הציונים בעולם אינם יהודים אך עומדים מאוחדים, ללא תנאים, עם העם היהודי בישראל".

מייק אוונס דונלד טראמפ איראן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}