ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
שנה ל-7 באוקטובר

"דווקא במקום בו מנסים להתעלם מהטבח": ישראל תקיים אירוע זיכרון באו"ם

משלחת ישראל באו״ם תערוך אירוע זיכרון באו״ם לציון שנה לטבח ה-7 באוקטובר במעמד שגרירים ומשפחות חטופים. השגריר דנון: ״דווקא במקום שבו מנסים להתעלם מהטבח הברברי, נעמוד זקופים ונזכיר לעולם את מי יש להעמיד לדין ומי נלחם את מלחמתה הצודקת של האנושות נגד הטרור"

"דווקא במקום בו מנסים להתעלם מהטבח": ישראל תקיים אירוע זיכרון באו"ם
מליאת האו"ם צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

משלחת ישראל האו״ם תערוך באו״ם אירוע זיכרון לציון שנה לטבח 7.10 במעמד שגרירת ארה״ב לאו״ם, שגרירים מכל העולם ובהשתתפות משפחות חטופים. 

האירוע יערך ביום שני, 7.10, בשעה 14:30 שעון ניו יורק (21:30 שעון ישראל) ויועבר בשידור חי ברשתות החברתיות ובערוצי טלויזיה מרכזיים בארץ ובחו״ל. 

בנוסף, בסמוך לאירוע, בשעה 13:00 (שעון ניו יורק) תושק באו״ם התערוכה ״חיבוק אחרון״ מאת האמנית והצלמת יפעת פאר ובשיתוף עם המועצה הציונית המספרת את סיפורם של 25 נרצחות ונרצחים ב-7 באוקטובר ובמהלך המלחמה דרך עיניהן של אמהותיהם. התערוכה תפתח בדברים של השגריר דנון ובדבריה של סיגל שטיינר מנצורי ששכלה את שתי בנותיה נורל ורויה ז״ל במסיבת הנובה ותוצג באו״ם למשך שבוע. 

שגריר ישראל לאו״ם דני דנון: ״אני מודה להסתדרות הציונית על שיתוף הפעולה החשוב בהבאת התערוכה חיבוק אחרון לאו״ם. התערוכה תוצג למשך שבוע שבו כל מי שיגיע לאו״ם יוכל להתבונן בעיניהן של האמהות ששכלו את ילדיהן במהלך הטבח הנורא". 

"לאחר פתיחת התערוכה נתכנס לאירוע הזיכרון המרגש במעמד שגרירים רבים. דווקא במקום שבו מנסים להתעלם מהטבח הברברי שביצע חמאס ב-7.10, נעמוד זקופים ונזכיר לעולם את מי יש להעמיד לדין ומי נלחם את מלחמתה הצודקת של האנושות נגד הטרור. רק מתוך הזיכרון תצמח תקומתנו!", אמר. 

 

ה-7 באוקטובר מלחמת חרבות ברזל דני דנון האו"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}