ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
בספר זיכרונות חדש

בוריס ג'ונסון רומז שנתניהו השאיר מכשיר האזנה בחדר השירותים שלו

האם נתניהו הטמין מכשיר האזנה בחדר השירותים של ראש ממשלת בריטניה לשעבר, בוריס ג'ונסון ב-2017?. כך נכתב בספר זיכרונותיו של ג'ונסון. מכשיר האזנה נמצא בחדר השירותים של בוריס ג'ונסון לאחר שנתניהו היה שם

בוריס ג'ונסון רומז שנתניהו השאיר מכשיר האזנה בחדר השירותים שלו
בוריס ג'ונסון ונתניהו צילום: Kobi Gideon / Flash90

האם ראש הממשלה בנימין נתניהו הטמין מכשיר האזנה בחדר האמבטיה של ראש ממשלת בריטניה לשעבר, בוריס ג'ונסון, בעת ביקור בלשכת שר החוץ דאז ב-2017? כך נכתב בספר זיכרונות של ג'ונסון שפורסמו בתקשורת הבריטית.

הספר אמור לצאת לאור בהמשך החודש, הטלגרף הבריטי דיווח כי נתניהו, אז בביקורו הראשון אי פעם במשרדי ג'ונסון בלונדון, ביקש להשתמש בחדר השירותים שג'ונסון מתאר בספר כ"נספח סודי".

"שם ביבי היה זמן מה" כתב ג'ונסון, "זה אולי צירוף מקרים ואולי לא, אבל נאמר לי שמאוחר יותר, כשהם עשו חיפוש אחר מכשירי האזנה, הם מצאו מכשיר האזנה".

הטלגרף דיווח שלא ברור אם ישראל נשאלה בכלל על התקרית. כשביקש לתת תגובה אמר ג'ונסון לטלגרף: "אני חושב שכל מה שאתה צריך לדעת על הפרק הזה נמצא בספר".

העיתון דיווח כי זמן לא רב לאחר התקרית כביכול, ישראל הואשמה בהאזנת סתר בבית הלבן. נתניהו, בזמנו הכחיש את הדיווח, וגם נשיא ארה"ב דאז דונלד טראמפ כינה אותו "קשה להאמין".

ג'ונסון, בן 60, כיהן כשר החוץ של בריטניה בין 2016 ל-2018, ולאחר מכן כראש ממשלה מ-2019 עד 2022, כאשר נאלץ להתפטר בשל האשמות שזלזל בהגבלות מתקופת הקורונה.

 

 

 

 

 

בוריס ג'ונסון ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}