ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
פגיעה ישירה בבניין

שיגורים בלתי פוסקים לצפון, 49 נפצעו קל ליד כרמיאל

תושב הבניין בכרמיאל: "יש לנו משמעת ממ"ד, ובדרך כלל כשיש בום אנחנו הופכים את זה למשהו מצחיק בשביל הבנות. הפעם זה היה בום קיצוני, אבל שמרנו על קור רוח".

שיגורים בלתי פוסקים לצפון, 49 נפצעו קל ליד כרמיאל
אילוסטרציה צילום: תעמולת חמאס

ארגון הטרור חיזבאללה שיגר במהלך ימי החג מאות רקטות לעבר יישובי הצפון, זאת ברקע הימשכות המבצע הקרקרעי בדרום לבנון. מוקדם יותר היום שוגרו כ-80 רקטות  לעבר אזור כרמיאל, ויישובי הגליל התחתון. 

בין השאר זוהו פגיעות ישירות בבית בדיר אל אסד, ובבניין בכרמיאל. למרכז הרפואי לגליל הובאו עד כה 49 נפגעים (מתוכם 28 מבוגרים ו-21 ילדים) מדיר אל-אסד, בעקבות מטחי הרקטות. 17 מתוכם שוחררו עד כה. 

עומר וייס, תושב הבניין בכרמיאל שספג פגיעה ישירה, סיפר ל"ווינט": "הייתה אזעקה, ואני, אשתי ושתי הבנות נכנסנו לממ"ד. היה בום מאוד חזק וידענו מיד שהייתה נפילה אצלנו, אם כי לא ידענו אם זה טיל או כטב"ם. יש לנו משמעת ממ"ד, ובדרך כלל כשיש בום אנחנו הופכים את זה למשהו מצחיק בשביל הבנות. הפעם זה היה בום קיצוני, אבל שמרנו על קור רוח".

"יצאנו אחרי 10 דקות", הוסיף. "אנחנו גרים בקומת קרקע. בקומה העליונה היה חור בתקרה ובקיר, כל דודי המים התפוצצו וכל הבניין מוצף מים. אמא של אשתי גרה מעלינו, באנו לקחת כמה דברים ליומיים-שלושה הקרובים. נפגע התריס, מנורה, הדירות העליונות ספגו פגיעה ישירה על כל המשתמע. בדירות העליונות יש ממש חור בתקרה - זה היה טיל".

 

 

 

כרמיאל מלחמת חרבות ברזל פגיעה ישירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}