כ"ט אלול התשפ"ד
02.10.2024
השלכות הטילים

כ-100 בתים נפגעו בהוד השרון מהתקיפה האיראנית

עיריית הוד השרון הודיעה כי כ-100 בתים נפגע בעיר כתוצאה מהתקיפה האיראנית אמש. ראש העיר מסר: "העירייה תמשיך לפעול לתקן לסדר ולהבטיח את הביטחון של תושבי העיר"

כ-100 בתים נפגעו בהוד השרון מהתקיפה האיראנית
ראש העיר עם מפקד פיקוד העורף רפי מילוא בהערכת נזקים צילום: עיריית הוד השרון

עיריית הוד השרון מסרה הבוקר כי כ-100 בתים בעיר נפגעו מהדף לאחר מתקפת הטילים הבליסטיים אמש מאיראן ששוגרו לישראל כנקמה על חיסול נסראללה. בחסדי שמים לא היו נפגעים בגוף כתוצאה מהמתקפה.

המתקפה האיראנית גבתה מחיר כבד של הרס דירות בהוד השרון, בהערכת מצב לילית של ראש העיר אמיר כוכבי עם מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא נסקרו אתרי הפגיעה ואת מעגלי הנזק חסר התקדים בעיר.

ראש העיר כתב הלילה ברשת X: "עם מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא בהערכת נזקים. עירנות והקפדה על הנחיות מנעו היום נזקי גוף ונפש בעיר. העירייה תמשיך לפעול הלילה ומחר ואל תוך החג לתקן לסדר ולהבטיח את הביטחון של תושבות ותושבי העיר".

העירייה מסרה כי חלק מהפגיעות הן פגיעות קשות שייקח זמן רב לתקן וכי עשרות בתים נוספים נפגעו מהמטח האיראני בצורה קלה יותר. צוות מס רכוש סייר בחלק מהבתים להערכת נזקים ראשונים.

ראש העירייה אמיר כוכבי מסר: "אנו נמשיך הבוקר את הפעילות העירונית כדי לסייע לכל משפחה ומשפחה לקראת החג ובמהלכו. לכל צורך שעולה ניתן לפנות למוקד בשיחה או בהודעה. על כל חשד לנפל או לשאריות מיירוטים אחרים, יש לפנות למוקד לחיבור לכוחות חירום.

אנו עומדים בקשר רציף עם פיקוד העורף ומזכיר כי בעת השמע אזעקה יש להיכנס למרחב מוגן לעשר דקות. אלו הנחיות מצילות חיים. בהקשר זה נציין כי אתמול הופעלה לראשונה מערכת של פיקוד העורף ששלחה התרעות בהודעה מתפרצת לניידים עוד בטרם נשמעה אזעקה. יש להתייחס להודעה כזאת כאזעקה לכל דבר ועניין. תודה על שיתוף הפעולה, על הסבלנות והרצון לסייע".

איראן הוד השרון מבצע סדר חדש מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}