כ"ט אלול התשפ"ד
02.10.2024
עדות קשה

הפיגוע הרצחני בתל אביב: "אמו של התינוק נורתה, שלפנו אותו מהמנשא"

אחת הנוסעות שהייתה בפיגוע הערב שחזרה את רגעי האימה: "אמו של התינוק נורתה, שלפנו אותו מהמנשא" | בהמשך התברר כי האם נרצחה ל"ע עם עוד 6 בני אדם

הפיגוע הרצחני בתל אביב: "אמו של התינוק נורתה, שלפנו אותו מהמנשא"
תיעוד מהפיגוע צילום: עפ סעיף 27א

"הדלתות נפתחו ואז התחילו יריות, כולם נשכבו על הרצפה והיו הרבה צעקות", סיפרה אחת הנוסעות ל-ynet שהייתה עדה לפיגוע הרצחני בתל אביב הערב (שלישי) בו נרצחו שבעה בני אדם.

בזמן ששני המחבלים המשיכו בירי לעבר כמה מהנוסעים ובהמשך לכיוון עוברי אורח בשדרות ירושלים בעיר, הבחינה הנוסעת באם שהחזיקה במנשא ועליו תינוק בן תשעה חודשים. "היא באה לרדת וכנראה נורתה. הגיע בחור מלאך כדי לעזור, ואז שמענו את התינוק צורח. שלפנו אותו מהמנשא, יצאתי עם התינוק מהרכבת, ואז ראיתי שוטרים עם נשקים שלופים". 

תיעוד מזירת האירוע צילום: עפ סעיף 27 א

"אחד השוטרים לקח אותי עם התינוק בניידת לוולפסון. שאלתי 'מה עם הילד?', אמרו לי 'תיקחי רק את הילד'. סביבי היו שלוש גופות, אני מתפללת שהאמא נשארה בחיים". בהמשך התברר שאמו של התינוק נרצחה בפיגוע. אביו הגיע לבית החולים כדי לאסוף אותו. 

הנוסעת לא נפגעה, ושחזרה לynet מבית החולים בחולון את רגעי האימה. "הייתה ברכבת אישה עם שתי בנות. אחת הילדות צעקה 'אמא מתה' בגלל שהאמא הייתה מלאה בדם, ואז האמא אמרה 'אני לא מתה'. הדלת נסגרה, ואז אחרי כמה מטרים נשמעו שוב יריות".  

את הפיגוע ביצעו מוחמד רגב וחסין תמימי, שני שוהים בלתי-חוקיים מחברון. מאבטחי הרכבת הקלה ואנשי יחידת סל"ע של העירייה בשיתוף שוטרים חיסלו את שני המחבלים בזירה. לבתי החולים וולפסון בחולון, איכילוב בתל אביב ושיבא בתל השומר פונו 19 פצועים. שמונה מהם במצב בינוני עד קשה והשאר קל. 

פיגוע בתל אביב מחבלים חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}