כ"ט אלול התשפ"ד
02.10.2024
לקראת ראש השנה

בארגון "צהר" קיימו ערב סיכום וחיזוק מיוחד לאבות ובנים

עשרות אברכים שלומדים מדי שבוע בחברותות עם המפונים במלונות טבריה - אבות יחד עם בניהם לקחו חלק בערב סיכום שנתי וחיזוק מיוחד שנערך ע"י ארגון הקירוב הבלזאי "צהר" • המשתתפים הודו נרגשות לארגון העושה לילות כימים ולמענם ומחזק אותם בימים אלה ימי הרחמים והסליחות

בארגון "צהר" קיימו ערב סיכום וחיזוק מיוחד לאבות ובנים
אבות ובנים בטבריה צילום: באדיבות המצלם

עשרות רבות של אבות יחד עם בניהם השתתפו במהלך השבוע האחרון בערב חיזוק ומרומם במיוחד שנערך ע"י ארגון הקירוב הבלזאי "צהר" במלון לאונרדו קלאב בעיר טבריה, שם שוהים מפונים רבים מן הצפון אשר פונו מביתם כבר מיד לאחר הטבח הנורא בשבת שמחת תורה.

ערב החיזוק המיוחד לאבות ובנים נערך במסגרת הפעילות הייחודית של הארגו אשר יצאו לעשות נפשות בעיר טבריה, הארגון הקים מערך חברותות, שיעורי חיזוק ושבתות מרוממות בכדי לקרב יהודים רבים לאביהם שבשמים דווקא בשעה כזו שהם רחוקים מבתיהם ומצפים לישועת השם. במהלך הערב המיוחד השתתפו עשרות רבות אשר התרגשו עד מאוד מייחודיות ערב הסיכום השנתי ומן הלימוד המשותף עם הנערים והילדים.

מי שמסר שיעור מרתק במקום היה הרב מאיר גול שליט"א אשר חיזק את המשתתפים באמרות נועם לקראת ימי הדין והסביר להם בטוב טעם ודעת את עוצמת הימים האלה ועד כמה כדאי וחשוב לחזור לחיק הקב"ה ולבטוח בו שבזכות זה נזכה לשנה טובה ומתוקה.

המשתתפים הרבים הודו נרגשות לראשי הארגון ולפעילים על הערב המיוחד והמרגש ואמרו כי עד שהכירו את ארגון צהר הם מעולם לא חוו חוויה שכזו של לימוד משותף עם הבנים. " מדי שבוע זה היה מרגש ומעצים. חיבור עם הבן שמעולם לא היה ולא הרגשתי. אני מלא הוקרה ותודה ונרגש עד עמקי נשמתי מן המעמד הזה", אמר אחד המתחזקים.

יצוין כי ארגון קירוב הרחוקים "צהר" הוקם ע"י כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א אשר שם את עיניו וליבו על פעילות הארגון במהלך השנה כולה. בארגון מקיימים בשליחות הקודש פעילויות יוצאות דופן ומגוון אירועים לצורך קירוב הרחוקים.

כך לדוגמא, רק בעיר טבריה מחזיקה הארגון בשיתופי פעולה עם חמישה עשר מלונות באיזור לצורך קיום אירועים, שבתות, הרצאות וסמינרים למען במפעלות הברוכים. בסיעתא דשמיא עד היום זכו בארגון לקרב המונים המונים והיד עוד נטויה.

אבות ובנים טבריה צהר בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}