כ"ח אלול התשפ"ד
01.10.2024
הסברה עולמית

דובר צה"ל לתקשורת בעולם: "דרום לבנון מוצפת במחבלים ובנשק של חיזבאללה"

דובר צה״ל לתקשורת הזרה: ״לא נאפשר שה-7 באוקטובר יקרה שוב באף אחד מהגבולות שלנו. נמשיך לעשות כל מה שצריך כדי שאזרחי ישראל יוכלו לחזור לבתיהם בביטחון ובשלום"

דובר צה"ל לתקשורת בעולם: "דרום לבנון מוצפת במחבלים ובנשק של חיזבאללה"
כוחות צה"ל בצפון צילום: דובר צה"ל

דובר צה״ל, תת-אלוף דניאל הגרי נשא הצהרה מיוחדת בנושא הפשיטות המוגבלות והממוקדות של צה״ל נגד מעוזי חיזבאללה.

"צה"ל מבצע פשיטות מוגבלות וממוקדות לאורך הגבול הצפוני של ישראל נגד האיום שחיזבאללה מציב כלפי האזרחים בצפון הארץ. הפשיטות הקרקעיות המקומיות הללו יכוונו למעוזי חיזבאללה שמאיימים על ערים, קיבוצים וקהילות ישראליות לאורך הגבול שלנו. חיזבאללה הפך כפרים לבנוניים הסמוכים ליישובים ישראליים לבסיסים צבאיים המוכנים לתקיפה של ישראל".

הצהרת דובר צה"ל צילום: דובר צה"ל

עוד אמאר הגרי: "חיזבאללה תיכנן להשתמש בכפרים הללו כבסיסים לפלישה קרקעית לישראל בדומה לטבח ה-7 באוקטובר. לחדור לתוך בתים בישראל. חיזבאללה תכנן לפלוש לישראל, לתקוף יישובים ישראליים, ולבצע טבח בגברים, נשים וילדים חפים מפשע. הם כינו את התוכנית הזו "כיבוש הגליל״. במשך עשרות שנים, החלטות מועצת הביטחון של האו"ם קראו למדינת לבנון לוודא כי שטחה יהיה נקי מקבוצות חמושות שאינן ממשלתיות. החלטת מועצת הביטחון 1701 משנת 2006 שעליה הסכימו ישראל ולבנון דורשת שלא יהיו חמושים, נכסים או נשק שאינם שייכים לממשלת לבנון או יוניפיל בדרום לבנון".

עוד אמר הגרי: "18 שנים לאחר העברת החלטה 1701: חיזבאללה הוא הצבא הלא-ממשלתי הגדול בעולם, ודרום לבנון מוצפת במחבלים ובנשק של חיזבאללה. אם מדינת לבנון והעולם לא יכולים להרחיק את חיזבאללה מהגבול שלנו אין לנו ברירה אלא לעשות זאת בעצמנו. אני רוצה להבהיר: המלחמה שלנו היא עם חיזבאללה, לא עם אזרחי לבנון. אנחנו לא רוצים לפגוע באזרחים לבנונים, ואנחנו נוקטים צעדים כדי למנוע זאת. לא נאפשר שה-7 באוקטובר יקרה שוב באף אחד מהגבולות שלנו. נמשיך לעשות כל מה שצריך כדי שאזרחי ישראל יוכלו לחזור לבתיהם בביטחון ובשלום".

דובר צה"ל חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל מבצע סדר חדש מבצע חיצי הצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}