ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
מאות תומכים

בשבוע הבא: 'ירחי כלה 2' של אחוות תורה במלון רמדה

מאות חברי ותומכי ׳אחוות תורה׳ צפויים להשתתף בשבוע הבא ב'ירחי כלה 2'. כל הפרטים

בשבוע הבא: 'ירחי כלה 2' של אחוות תורה במלון רמדה
ירחי כלה באחוות תורה צילום: יח"צ

בעקבות ההצלחה האדירה בשנה שעברה, ארגון 'אחוות תורה' ממשיך במסורת המחודשת של 'ירחי כלה' בארץ ישראל. בשבוע הבא, ביום שלישי ו' בתשרי, קבוצה גדולה של חרדים עובדים צפויים להתכנס ליום שכולו תורה במלון רמדה בירושלים.

לפרטים והרשמה לירחי כלה - לחצו כאן>>

שעות רבות של תכנון הוקדשו לארגון ה'ירחי כלה', במטרה שיתאים לכלל המשתתפים ויספק מגוון רחב של נושאים וסגנונות. הבוקר ייפתח עם תוכנית של קבוצות למידה מאורגנות. לאחר מכן יימסרו הרצאות תורניות-אקטואליות בסגנון TED ושיעור כללי מעמיק לקראת סוף היום. האירוע ילווה כמובן בתנאים גשמיים כמתבקש עם כיבוד לאורך היום וארוחת צהריים מלאה.

לכבוד המאורע, התיישבו זלמי זוננפלד, מנכ"ל אחוות תורה, ואבי פליישמן לשיחה על העבר, ההווה והעתיד של "ירחי כלה" ועל הסיבה מדוע דווקא 'אחוות תורה' בחרה להרים את הכפפה. האזינו לפרק הקצר:

קישור הפרק בדוסקאסט>>>

"ההצלחה של 'ירחי כלה' בשנה שעברה הוכיחה את הצורך והרצון של הציבור החרדי העובד להתכנס ללימוד תורה משותף", אומר זלמי זוננפלד, "השנה אנו מצפים למספר משתתפים גדול אף יותר, המעיד על הצמא ללימוד תורה בקרב ציבור זה".

הבחירה בשם 'ירחי כלה' ממשיכה את המסורת העתיקה שהונהגה בתקופת האמוראים. באחוות תורה מדגישים כי התפיסה של חרדים עובדים אינה חדשה, אלא המשך ישיר לדרכם של אבותינו. "מי שיכול היה לשבת וללמוד ישב ולמד, ומי שלא, יצא לעבוד וקבע עיתים לתורה. זו גם הדרך של אחוות תורה, על כך מבוססות הקהילות שלנו".

ברשת הקהילות של 'אחוות תורה' ישנם מאות לומדים המשתייכים לקהילות הקבועות הפרוסות ברחבי הארץ, ורבים מהם מתכוונים להגיע ליום הזה. "כמו בשנה שעברה, הכינוס פתוח לכולם ולא רק לחברי קהילות 'אחוות תורה'. מוזמן כל מי שליבו חפץ להשתתף ביום הלימוד המיוחד, להתנתק לכמה שעות ולצלול לתוך עולם של שטייגען בעשרת ימי תשובה. כל דכפין ייתי וילמד," מסכמים באחוות תורה.

כינוס 'ירחי כלה 2' יתקיים ביום שלישי, ו' בתשרי תשפ"ד במלון רמדה בירושלים.

לפרטים והרשמה לירחי כלה - לחצו כאן>>

ירחי כלה אחוות תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}