כ"ח אלול התשפ"ד
01.10.2024
באים עם דרישות

בכיר חיזבאללה: "אנחנו לא מוכנים לנהל שום משא ומתן תחת אש"

חבר המועצה המדינית בחזבאללה, מחמוד קמאטי, אומר שאם בעולם סבורים שהם יכולים היום, לאחר חיסולו של מנהיג חזבאללה, חסן נסראללה, לכפות על הארגון את התנאים שלהם בגלל שהארגון נחלש, הם טועים

בכיר חיזבאללה: "אנחנו לא מוכנים לנהל שום משא ומתן תחת אש"
כוחות צה"ל בצפון צילום: דובר צה"ל

ניסיונות ההסדרה בצפון: יושב ראש הפרלמנט בלבנון, נביה ברי, אומר, שלבנון עדיין מחוייבת לכל ההסכמות שהושגו עם המתווך האמריקני עמוס הוכשטיין, "תהליך שיסתיים בהפסקת אש עם ישראל וביצוע ההחלטה הבינלאומית 1701". בריאיון לעיתון הפרו - סעודי, א-שרק אלאווסט, הדגיש ברי, שהוא מתנגד לקשור את הפסקת האש בלבנון בסוגיית בחירת נשיא ללבנון. ברי הבהיר, שהוא מצוי בקשר עם חזבאללה, "היוזמה הזאת הוצגה בפני מנהיג הארגון חסן נסראללה, הגענו להסכמות לגביהן וההסכמות הללו עדיין בתוקף", דברי ברי.

חבר המועצה המדינית בחזבאללה, מחמוד קמאטי, אומר שאם בעולם סבורים שהם יכולים היום, לאחר חיסולו של מנהיג חזבאללה, חסן נסראללה, לכפות על הארגון את התנאים שלהם בגלל שהארגון נחלש, הם טועים. בנאום שנשא הלילה הוסיף קמאטי: "אנחנו לא מוכנים לנהל שום משא ומתן, אלא אם תיפסק האש, תיפסק התקיפה על הריבונות שלנו, תיפסק התקיפה על אדמותינו ותיפסק התקיפה על המדינה שלנו, רק אם תהיה הפסקת אש אנחנו מוכנים להביע דעה על כל הצעה", כך דווח בכאן חדשות.

עוד דווח, כי באיחוד האמירויות מביעים דאגה רבה מההתפתחויות בלבנון ומהשלכות הידרדרות המצב המסוכן והשפעתו על היציבות באזור. בהודעה שפרסם משרד החוץ באבו דאבי, נכתב, "איחוד האמירויות מדגישה את עמדתה הקבועה בנוגע לשלמות הטריטוריאלית של לבנון, ריבונותה ושהיא עומדת לצידו של העם הלבנוני ותומכת בהתמודדותו עם האתגרים. משרד החוץ באיחוד האמירויות קורא לשלב את המאמצים הבינלאומיים כדי להפסיק את הלחימה ולמנוע שפיכות דמים".

איחוד האמירויות לבנון מבצע סדר חדש מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}