כ"ח אלול התשפ"ד
01.10.2024
הארכה נוספת

טיסות על חשבון המדינה ונסיעות חינם בתחבורה הציבורית: אלו הזכאים

בישיבת הממשלה אושרה הבוקר הארכה נוספת של טיסות החינם מאילת ואליה עד 31 באוקטובר השנה, עבור מפוני הדרום והצפון ועבור משפחות החטופים | כמו כן, אושרה הארכת הזכאות לנסיעות חינם בתחבורה הציבורית באמצעות פרופיל מיוחד בכרטיס רב-קו

טיסות על חשבון המדינה ונסיעות חינם בתחבורה הציבורית: אלו הזכאים
כרטיס הרב קו החדש צילום: באדיבות משרד התחבורה

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, יחד עם משרד האוצר, הודיעו על הארכה נוספת של הטבת טיסות חינם לאילת וממנה עד 31 באוקטובר 2024. הטבה זו מצטרפת לשורה של צעדים שננקטו לטובת המפונים, מאז ימיה הראשונים של המלחמה בעזה, ובהן טיסות חינם מאילת למרכז הארץ.

כמו כן, אישרה הממשלה את הארכת הזכאות לנסיעות חינם בתחבורה הציבורית באמצעות פרופיל מיוחד בכרטיס רב-קו. ההטבה ניתנת מאז 23 באוקטובר 2023 ומוענקת לכל מי שפונה בהחלטת ממשלה. המפונים יכולים לממש את זכאותם בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות.

כזכור, רבים מהמפונים הועברו לבתי מלון באילת, אך רבים מהם עובדים ועיקר התנהלותם מתקיימת דווקא במרכז הארץ. הטיסות ללא עלות יאפשרו לאותם מפונים ומשפחות החטופים לבקר את קרוביהם, לעבוד ולהתנייד בארץ ללא צורך בתשלום.

שירות הטענת הרב-קו בחינם ניתן לכל המפונים שפונו בהחלטת ממשלה. המפונים יכולים לממש את הזכאות בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות. 

 

רב קו טיסות חינם משרד התחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}