כ"ח אלול התשפ"ד
01.10.2024
יעצט קעמען פועל'ן

לרגל המסע ההיסטורי של הישיבה: גדולי הזמר בסינגל מיוחד

גדולי הזמר החסידי התקבצו להפקת סינגל מיוחד וגדוש ברגש רב, המתובל באווירת הימים הגדולים, לרגל המסע ההיסטורי של בחורי ישיבת ''אורייתא'' להתוועד יחדיו בימי ראש השנה הבעל''ט בעירת הקודש מעזיבוז'

לרגל המסע ההיסטורי של הישיבה: גדולי הזמר בסינגל מיוחד
מאיר אדלר, יואלי קליין, דובי מייזעלס, יואלי דוידוביץ, שרוליק כהן צילום: זעירא

טרם פרוס עלינו היום הגדול - יום הרת עולם, התקבצו ובאו לפונדק אחד גדולי הזמר החסידי, להפקת סינגל מיוחד וגדוש ברגש רב, המתובל באווירת הימים הגדולים, לרגל המסע ההיסטורי של בחורי ישיבת ''אורייתא'', להתוועד יחדיו בימי ראש השנה הבעל''ט בעירת הקודש מעזיבוז', מקום מנוחת קדשו של רבן של ישראל אור שבעת הימים מרן הבעשטה''ק זי''ע.

יעצט קעמען פועל'ן צילום: זעירא

למרות היותה של עיירת מעזיבוז' ערש החסידות - אבן שואבת בכל ימות השנה להמוני מתפללים מכל העדות והחוגים, זאת הפעם הראשונה בהיסטוריית החסידות לאחר המלחמה, בו יתקיימו תפילות מרוממות בימי ראש השנה, בהתאסף עם רב לשמוע אל הרינה ואל התפילה.

משק כנפי היסטוריית החסידות מורגשת בעוז, כאשר בחורי חמד, יחד עם רבני וראשי ישיבת 'אורייתא' המפוארה, יעשו את החג הקדוש בצילו של של רבם הגדול והקדוש - רבן של ישראל.

את השיר המיוחד "יעצט קעמען פועלן" הלחין וכתב בכישרון רב שרוליק כהן, כשאליו הצטרפו מאיר אדלר, יואלי קליין, דובי מייזלעס ויואלי דוידוביץ. על מלאכת העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד מאיר ליברמן, יחד עם הרגש הוויז'ניצאי של מאיר אדלר שניגן את את הקטע הראשון שבשיר עם צלילי הקטרון החמים והמיתולוגי.

קרדיטים

לחן ומילים: שרוליק כהן
שירה: מאיר אדלר, יואלי קליין, דובי מייזלעס, יואלי דוידוביץ, שרוליק כהן
עיבוד והפקה מוזיקלית: מאיר ליברמן
קולות: נפתלי לנדסמן
קלרינט: אברמי בלטי
גיטרות: איציק עקשטיין
אולפן: יענקי כהן,שלומי בוקשפן
מיקס: יענקי כהן
עיצוב עטיפה: זעירא

ישיבת אורייתא מאיר אדלר יואלי קליין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}