ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

תנובה אלטרנטיב ורשת גולדיס בשיתוף פעולה מיוחד לראש השנה: קפה אחרי ארוחת החג - בלי לחכות שש שעות

לקראת ראש השנה, תנובה ורשת גולדיס מהמובילות בתחום האוכל המוכן בישראל, בשיתוף פעולה ייחודי המשלב אוכל יהודי ברמה הגבוהה ביותר יחד עם משקה שיבולת שועל בטעם הכי קרוב לחלב פרווה. שילוב זה מעניק את המענה המושלם לשתיית קפה בין הארוחות הבשריות של החג

תנובה אלטרנטיב ורשת גולדיס בשיתוף פעולה מיוחד לראש השנה: קפה אחרי ארוחת החג - בלי לחכות שש שעות
גולדיס בית ישראל צילום: אסף קרלה

במסגרת הפעילות, 500 מזמיני משלוחים של אוכל מוכן לחג מגולדיס יקבלו במתנה שני קרטוני 1 ליטר של תנובה אלטרנטיב WHITE.

אלטרנטיב WHITE, מבית תנובה, מציע פתרון מושלם לאוהבי הקפה בתקופת החגים. מדובר במשקה  שיבולת שועל , פרווה, בטעם הכי קרוב לחלב המאפשר ליהנות מקפה איכותי מיד לאחר ארוחה בשרית, ללא צורך בהמתנה.

יח"צתנובה אלטרנטיבצילום: יח"צ

"משקה ווייט הינו המענה המושלם לצרכים של שומרי הכשרות," אומרת הילה מייזלס מנהלת שיווק  מגזר חרדי בתנובה. "המוצר מאפשר ליהנות מקפה בכל זמן, גם בין הארוחות הבשריות של החג. זהו מענה אידיאלי לתקופת החגים, המאופיינת בריבוי סעודות בשריות, כאשר עדיין קיים רצון ליהנות מקפה איכותי."

שיתוף הפעולה המיוחד של תנובה אלטרנטיב נערך יחד עם גולדיס, מעדניית האוכל המוכן המובילה במגזר החרדי. "אנו מכירים לעומק את הצרכים הייחודיים של לקוחותינו," אומר שף אבי דן, שף ראשי בקבוצת גולדיס. "השילוב בין האוכל המוכן האיכותי שלנו לבין אלטרנטיב WHITE מעניק חוויה קולינרית מושלמת לחג. זוהי דרך נהדרת עבורנו להעניק ערך מוסף ללקוחותינו היקרים."

המבצע מוגבל ל-500 ההזמנות הראשונות כאשר כל הזמנה תכלול שתי יחידות 1 ליטר  של משקה אלטרנטיב WHITE בצירוף גלויה חגיגית. זוהי הזדמנות ייחודית עבור צרכני המהדרין לשדרג את חווית הקפה שלהם לצד ארוחות החג המסורתיות.

תנובה אלטרנטיב גולדיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}