כ"ז אלול התשפ"ד
30.09.2024
תקף את האופוזיציה

הממשלה דנה באישור סער כשר בממשלה

הממשלה דנה במליאת הכנסת בצירופו של חה"כ גדעון סער כשר מהממשלה. סער: "יש לי מסר לאנשים שחיים עדיין ב-6 באוקטובר - תתקדמו!"

הממשלה דנה באישור סער כשר בממשלה
נתניהו וסער צילום: חיים צח/ לע״מ

הממשלה דנה היום (שני) במליאת הכנסת בצירופו של חה"כ גדעון סער כשר מהממשלה, זאת לאחר הודעת ראש הממשלה נתניהו וסער על הצטרפותו לממשלה.

סער אמר בנאומו: "יש לי מסר לאנשים שחיים ב-6 באוקטובר. תתקדמו! מ-7 באוקטובר הקו שלי עקבי, לשים בצד את מלחמות היהודים. הצטרפתי לממשלה עם גנץ ב-12 באוקטובר, עשיתי את זה כבר. אז אתם מביאים ציטוטים מלפני שנים? התפטרתי במרץ כי היו גורמים שמנעו ממני להצטרף לקבינט המלחמה".

עוד אמר: "אני הרבה שנים בבית הזה ואין לי הרבה הפתעות. אבל הופתעתי שאיש מכם לא בא לשוחח איתי, אולי לשכנע אולי להשתכנע, מיד עברתם להשמצות עלילות ושקרים שאני באתי להעביר את חוק ההשתמטות. שקר מהרגע הראשון. המשכתם עם השקר הזה למרות שהורדתי את נושא שר הביטחון מהפרק".

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד אמר: "המטרה של הסידור הזה היא חוק המשתמטים. דרעי וגולדקנופף סגרו עסקה עם נתניהו. היא לא תאריך את חיי הממשלה, אלא תקצר אותם. המהלך הזה רק יכניס כאוס לממשלה".

ח"כ שוסטר מהמחנה הממלכתי אמר: "הכניסה שלו היא בדיוק הפוליטיקה שגורמת לאי-אמון הציבור בהנהגה. החטופים לא ישובו במהרה כתוצאה מהצטרפות גדעון סער לממשלה. ההכנסה שלך לממשלה לא תתרום ליעדי המלחמה, צריך להחליף את הממשלה. כל אחד מהצדדים, המזמין והמוזמן, פועלים כאן מאינטרס אישי".

גדעון סער ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}