ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
לראשונה מאז החיסול

סגן מזכ"ל חיזבאללה: מוכנים לכניסה קרקעית ישראלית, נצא מנצחים

סגן מנהיג חיזבאללה נעים קאסם נאם לראשונה מאז חיסולו של חסן נסראללה, ואמר בין היתר כי "הדרך של ההתנגדות נמשכת, זה יהיה ארוך אבל נצא מנצחים מהקרב הזה"

סגן מזכ"ל חיזבאללה: מוכנים לכניסה קרקעית ישראלית, נצא מנצחים
נעים קאסם צילום: צילום מסך

נעים קאסם, סגנו של מזכ"ל חיזבאללה המחוסל חסן נסראללה, נשא נאום ראשון מאז התקיפה הדרמטית בדאחייה ביום שישי. נאומו הוקלט מראש, ללא קהל, במקום מסתור.

בהתייחסו לחיסול נסראללה אמר קאסם: "בניגוד למה שהאויב אמר - לא הייתה פגישה של 20 מנהיגים. ישראל מבצעת טבח בכל לבנון, עד שלא יישאר בית שלא יהיו בו סימני התוקפנות".

ברקע הדיווחים על כניסה קרקעית מתקרבת, הוסיף: "אם ישראל תחליט להיכנס קרקעית - הכוחות של חיזבאללה מוכנים. נצא מנצחים מהקרב הזה". 

קאסם הוסיף: "ישראל לא תשיג את מטרתה עם האכזריות שלה. הדרך של ההתנגדות נמשכת, וחיזבאללה ממשיך במטרותיו ובג'יהאד. ההנהגה ממשיכה בדיוק כפי שקבע נסראללה. נמשיך לתמוך בעזה ולהגן על פלסטין - באותו הקצב. מה שאנחנו עושים זה המינימום, כחלק מתוכנית המשך הקרב ומה שהשטח דורש. אנחנו יודעים שהקרב יהיה ארוך, ואנחנו מוכנים להתמודד עם כל אירוע. האויב לא ישיג את מטרתו".

"ננצח כפי שניצחנו ב-2006. במבנה של חיזבאללה יש סגני מפקדים וחלופות מוכנות כשהמנהיג נפצע, בכל תפקיד. את המזכ"ל נבחר בהקדם האפשרי ובהתאם למנגנון המאושר. הניצחון הוא שלנו, צריך סבלנות, אנחנו מוכנים", סיכם קאסם ברקע הדיווחים על בחירת מזכ"ל חדש. 

הבוקר דווח כי כוחות מיוחדים ביצעו פשיטות קטנות וממוקדות בדרום לבנון, לצורך איסוף מודיעין לקראת פלישה קרקעית אפשרית רחבה יותר שעלולה להגיע כבר השבוע.

נעים קאסם חסן נסראללה מבצע חיצי הצפון מלחמת חרבות ברזל מבצע סדר חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}