כ"ז אלול התשפ"ד
30.09.2024
"מסייעות לחיזבאללה"

פשיטה ענקית: מעצרים של פרו-פלסטינים אנטישמיים בגרמניה

יותר מ-120 שוטרים ערכו חיפוש בדירותיהם של חמישה גברים בברלין מוקדם הבוקר. הפלסטינים היו מעורבים בפשעים פרו-פלסטינים שונים בעיר, שחלקם התרחשו לפני זמן רב

פשיטה ענקית: מעצרים של פרו-פלסטינים אנטישמיים בגרמניה
מפגינים אנטישמיים בברלין צילום: צילום מסך

משטרת ברלין ערכה חיפוש בדירותיהם של חמישה גברים פלסטינים הבוקר, הגברים חשודים בביצוע פשעים פרו-פלסטיניים. בסך הכל 125 שוטרים לקחו חלק במעצרים. במהלך החיפושים נתפסו טלפונים ניידים ומחשבים.

מהמשטרה נמסר כי העצורים חשודים בביצוע "פשעים פרו-פלסטינים" לפני זמן רב. הפשיטה המשטרתית בוצעה על רקע הפגנות בבירה נגד ישראל, כאשר בקבוקים נזרקו לעבר שוטרים, ועיתונאים חוו פגיעה מצד המפגינים הפלסטינים האנטישמיים.  

סטפן ווה, ראש איגוד השוטרים באזור ברלין, אמר לעיתון "טאגסשפיגל": "בשבועות האחרונים ראינו יותר ויותר כיצד הזכות הבסיסית לחופש ההפגנה מנוצלת על ידי קיצונים לשנאה ואלימות. חשוב שהמדינה הדמוקרטית תציב גבולות בנחישות למפגינים. ההתפרעויות הליליות ברחובות ברלין אינן מקריות, הן מאורגנות היטב ובכך מסייעות לארגוני טרור כמו חמאס וחיזבאללה".

ביום שישי האחרון התפרעו כמה עשרות צעירים אנטישמים בברלין וצעקו סיסמאות פרו-פלסטיניות. כמו כן הייתה תקיפה של ניידת בה ישבו שני שוטרים, כך נמסר מהמשטרה.

בנוסף אלמונים השחיתו בר בברלין-נויקלן ביום ראשון בלילה. דובר המשטרה מסר כי כוחות הביטחון מצאו את הסמל של חמאס "משולש אדום" ומדבקה עם הסיסמה "תשוחרר פלסטין" על חלון הראווה של הבר מתקיימים באופן קבוע אירועים הכוללים עבודה חינוכית נגד אנטישמיות.

מרטין הייקל, ראש עיריית נויקלן, אמר על התקרית: "המעשה הזה נורא. יש להפסיק את האלימות נגד אנשים ומוסדות שתומכים בישראל".

גרמניה ברלין אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}