כ"ז אלול התשפ"ד
30.09.2024
מסר לאיראן?

דו"צ פירסם תיעוד מתוך מטוסי התדלוק שסייעו לתקיפה בתימן: "מאפשרים גמישות בכל מרחק"

דובר צה"ל הפיץ תיעוד ממטוסי התדלוק הצה"ליים בדרכם לתקיפה בתימן אתמול, במסגרתה הותקפו מטרות בשימוש צבאי של השלטון החות'י בתימן

דו"צ פירסם תיעוד מתוך מטוסי התדלוק שסייעו לתקיפה בתימן: "מאפשרים גמישות בכל מרחק"
תדלוק אווירי של מטוסי קרב צילום: דובר צה"ל

אתמול (א׳) בתקיפה בתימן המריאו עשרות כלי טיס בינהם מטוסי קרב ותדלוק לתקיפת תחנות כוח ונמל ימי, אשר משמשים לייבוא נפט בשימוש צבאי של שלטון הטרור החות׳י במרחבים ראס עיסא וחודידה שבתימן. בתיעוד שהפיץ דובר צה"ל נראית פעילות המטוסים בדרכם לתימן.

דובר צה"ל שיגר מסר עקיף לאיראן, כאשר מסר כי "מטוסי התדלוק של חיל האוויר פועלים במלחמה בכלל הגזרות ומאפשרים למטוסי הקרב גמישות בתקיפות ופעילות בכל מרחב אווירי, בכל מרחק". 

תדלוק חיל האוויר צילום: דובר צה"ל

כזכור, במבצע אווירי רחב היקף אתמול (א׳), עשרות כלי טיס של חיל האוויר בהם מטוסי קרב, מטוסי תדלוק ומודיעין תקפו בהכוונת אגף המודיעין מטרות בשימוש צבאי של שלטון הטרור החות׳י. 

באמצעות התשתיות והנמלים שהותקפו, השלטון החות׳י מעביר אמצעי לחימה איראנים לאיזור, ואספקה לצרכים צבאיים, ובכך גם נפט. התקיפה בוצעה בתגובה למתקפות האחרונות שביצע השלטון החות׳י לעבר מדינת ישראל. 

לאורך השנה האחרונה, שלטון הטרור החות׳י פועל בהכוונה ובמימון איראני ובשיתוף פעולה עם המיליציות העיראקיות, על מנת לפגוע במדינת ישראל, לערער את הסדר האיזורי ולשבש את חופש השיט העולמי.

תימן מלחמת חרבות ברזל חיל האוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}