כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
חרפה באירופה

דקת דומייה לזכר נסראללה במרכז מילאנו

פעילים אנטישמים הפגינו נגד ישראל במחאה על המלחמה בעזה ובלבנון, המחאה הפכה למפגן אנטישמי גם נגד אישים יהודים איטלקיים, בהם ניצולת אושוויץ לילאנה סגרה בת ה-94

דקת דומייה לזכר נסראללה במרכז מילאנו
אילוסטרציה צילום: Pixabay

מאות פעילי שמאל פרו-פלסטינים אנטישמיים ומוסלמים מקומיים תומכי טרור ערכו אתמול צעדה במרכז מילאנו וקראו קריאות נגד ישראל ואף עמדו דקת דומייה לזכר מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה שחוסל בסוף השבוע. 

ב-Ynet דווח כי במסגרת הצעדה קראו המפגינים קריאות גנאי קשות נגד ישראל ואף הניפו שלטים עם מסרים אנטישמיים בוטים, במסגרת המחאה האנטישמית הונף שלט שכוון נגד ליליאנה סגרה בת ה-94, ניצולת אושוויץ, סנאטורית ואחת הדמויות היהודיות הנערצות באיטליה. בשלט נכתב כי "ליליאנה סגרה סוכנת ציונית".

בהפגנה הונפו גם שלטים נגד אישים יהודים בכירים אחרים במדינה, בהם ג'ון אלקן, מבכירי תעשיית הרכב באיטליה, ריקרדו פצ'יפיצ'י, נשיאה לשעבר של הקהילה היהודית ברומא, ועיתונאים ואישי ציבור יהודים נוספים. על פי הדיווח ב"קוריירה דלה סרה" כל האישים הללו נמצאו "אשמים" על ידי המפגינים הפרו-פלסטינים, לאחר שהביעו הזדהות עם ישראלץ

דוידה רומאנו, נשיא מוזיאון ה"בריגדות היהודיות", אמר לעיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה", כי "אנחנו כבר מאסנו מכל הפגנות השנאה והאיומים האלה, הפעם אפילו נגד ליליאנה סגרה". בממשלה האיטלקית גינו בחריפות את האירוע במילאנו והביאו סולידריות עם הקהילה היהודית האיטלקית.

איטליה אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}