כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
"מצדיעה למדינה"

המגישה האוסטרלית הגנה על ישראל - וחטפה איומים

מגישת סקיי ניוז אוסטרליה ארין מולן הביעה תמיכה בישראל לאחר מתקפת הביפרים, ובשל כך חטפה איומים: "זה יותר מישראל וחיזבאללה. זה מאבק על כל ילד שאיבד את חייו ב-7 באוקטובר. לכל בן אדם שמאמין בחיים ובחופש ותקווה"

המגישה האוסטרלית הגנה על ישראל - וחטפה איומים
אילוסטרציה צילום: unsplash

ארין מולן, מגישת סקיי ניוז אוסטרליה, עוררה סערה גדולה ברשתות החברתיות לאחר שצידדה בזכותה של ישראל להגן על עצמה לאחר מתקפת הביפרים. המגישה אמרה: "זהו לא ניצחון רק לישראל אלא לכל מי שעומד נגד הטרור. אני מצדיעה למדינה שנלחמת בכל כוחה על החיים". 

במונולוג שנשאה אמש, לאחר שקיבלה איומים על חייה, שיתפה: "התגובה הייתה כצפוי שנאה ואיומים. הם הגיעו מהר וחזק. אבל גם המחמאות. אלפים מהקהילות הישראליות בעולם. הודו לי כמה אני אמיצה", כך לפי "חדשות 12". 

"האם אני חוששת לביטחוני שלי ושל בתי בת השש? בהחלט", שיתפה. "קיבלנו איומים ספציפיים. האם אני תוהה אם זה שווה את הסיכון? אני חושבת על זה כל הזמן. אני לא ישראלית ולא יהודייה. היה לי יותר קל לשתוק. אבל מה לגבי הטווח הארוך? איזה עולם יהיה אם כולם ישתקו לגבי הסכסוך במזרח התיכון?. זה יותר מישראל וחיזבאללה. זה מאבק על כל ילד שאיבד את חייו ב-7 באוקטובר. לכל בן אדם שמאמין בחיים ובחופש ותקווה".

עוד הוסיפה: "בכל פעם שאני שואלת את עצמי אם אני צריכה להמשיך לדבר ולהפוך את החיים לקשים יותר עבור הבת שלי. התשובה היא כן. כל פעם מחדש. מדוע? מאותה סיבה. לפעמים אני חושבת שאני צריכה להפסיק לדבר בשבילה. בשביל הבת שלי. היא עדיין לא מבינה, אבל כשתגדל היא תבין. אני רוצה שהיא תדע שאמא שלה נלחמה. גם כשהיה קשה. שהקרבתי קורבנות כדי להילחם על סוג העולם שאני רוצה בעתיד".

אוסטרליה אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}