כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
"וְעַל שֹׂנְאֶיךָ אֲשֶׁר רְדָפוּךָ"

הגר"מ מאזוז על חיסול נסראללה: קיבל את ה"מתנה שלו"

חיסול נסראללה: ראש הישיבה הגר"מ מאזוז התייחס אמש בשיעור השבועי לחיסולו של מזכ"ל חיזבאללה: "רדפו אותנו שנה שלמה בלי מנוחה, מכאן ומכאן ומכאן. והנה הקב"ה שילם להם לאט לאט. קודם איברהים ראיסי, ועכשיו גם נסראללה קיבל את "המתנה שלו". הקב"ה משגיח עלינו, ואנחנו צריכים לא להכעיס אותו" • צפו

הגר"מ מאזוז על חיסול נסראללה: קיבל את ה"מתנה שלו"
הגר"מ מאזוז בשיעורו אמש צילום: בית הרב, מ.א.ח

שמחה גדולה מלאה את רחבי העולם היהודי, ואת העולם כולו עם השמע הבשורה אמש על חיסולו של רב המרצחים חסן נסראללה, מזכ"ל ארגון הטרור "חיזבאללה", שהתבצע ע"י כוחות הבטחון בישראל.

ראש הישיבה הגר"מ מאזוז התייחס אמש לחיסול, בכנס הכנה מיוחד לקראת ראש השנה, שהתקיים בהשתתפות הראשון לציון ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר ואחיו הגר"צ מאזוז, במסגרת השיעור השבועי. ונמסר מהיכלה המורחב של ישיבת "כסא רחמים".

הגר"מ מאזוז על חיסול נסראללה צילום: ית הרב, מ.א.ח

"היום התקיים בנו הפסוק "ונתן ה' אלוקיך את כל האלות האלה, על אויביך ועל שונאיך אשר רדפוך" (דברים ל', ז')" פתח ראש הישיבה את דבריו, ואמר "רדפו אותנו שנה שלמה בלי מנוחה, מכאן ומכאן ומכאן ומכאן. והנה הקב"ה שילם להם, לאט לאט".

"קודם כל" הרחיב הגר"מ מאזוז וסיפר בניסי הקב"ה, "שילם לאיברהים ראיסי ימח שמו ויאבד זכרו, אחרי פסח. הוא עוד לפני פסח אמר: "המדינה הזאת לא תעמוד אפילו חודש ימים"... הקב"ה אמר לו: "תחכה תראה כמה אתה תעמוד"... אחרי פסח הוא נסע במטוס, ומסביבו שני מטוסים אחד קדימה ואחד אחורה, והוא באמצע כביכול הוא "מוגן", "אמצעי משובח" (מגילה כ"א ע"ב), אמצעי מסובח... אז הוא נסע, ופתאום המטוס שלו באמצע התפוצץ. שני המטוסים נשארו, והוא בדיוק קיבל מכה והתפוצץ".  

"אחר כך הלכו לחפש שרידים מהגופה שלו, ולא מצאו כלום. כי שם - במקום שהתפוצץ - יש שם כל מיני בעלי חיים כמו כלבים וכדומה, והם אכלו אותו. היה אומר רבי מיכאל לסרי: "זה חמץ שנטחן לאחר הפסח"...

הגר"מ מאזוז פנה ואמר: "עכשיו גם כן נסראללה אמר אותו דבר. לפני זמן מה - לפני שבועיים שלשה - אמר: "מה, מה העם הזה מתרברבים ומתרברבים? יום אחד אני אתן עליהם טיל שיגיע מאילת ועד מטולה. לא אשאיר בהם" וכו' וכו'. והנה הוא קיבל את ה"מתנה שלו", קיבל "הגיעוך" (ע"פ בבא מציעא קי"ח ע"א)... הגיע לו ה"מתנה שלו", הוא ועוד שלוש מאות איש שנהרגו איתו! הקב"ה משגיח עלינו, ואנחנו צריכים לא להכעיס אותו" חתם ראש הישיבה. כאשר לסיום הוסיף דברים בחובת ההודאה לקב"ה, ועמד על דברים הטעונים חיזוק בארץ הקודש.

הרב מאיר מאזוז חסן נסראללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}