כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
"פשעי המשטר הציוני"

היהודים באיראן ספדו לנסראללה: "יקבלו את הנקמה"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני, קרא לאו"ם לנקוט "בפעולה מעשית" בנוגע לפשעי המשטר הציוני. הוא אמר כי "אין הבדל בין חיילים לאזרחים עבור המשטר הציוני". הקהילות היהודיות בעיר איספאהן ובטהראן ספדן לנסראללה וקראו לנקמה

היהודים באיראן ספדו לנסראללה: "יקבלו את הנקמה"
יהודי איראן בהפגנה נגד ישראל צילום: באדיבות המצלם

דר' הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני, קרא לארגונים הבינלאומיים והאו"ם להתבטא נגד "פשעי המשטר הציוני", הוא הביע זעם שהם "אינם נוקטים בפעולה מעשית".

בראיון לתקשורת האיראנית הממוסדת, סוכנות הידיעות ISNA, אמר הומיון שמח בתגובה "לפשעי המשטר הציוני בלבנון", כי "המשטר הציוני שואף להרחיב את הגבולות שבשליטתו על ידי הרג חיילים ואזרחים".

באדיבות המצלםנציג היהודים בפרלמנט האיראני, דר' הומיון שמחצילום: באדיבות המצלם


הוא הוסיף: "המשטר הציוני בעזה ובלבנון, הורג ופוצע מספר רב של אזרחים חפים מפשע, נשים, גברים וילדים, פגע קשה בפרנסת ושלום העם ובביטחון פשוטי העם. בעזה רוב בתי המגורים נחרבו עד היסוד".

בהצהרה נאמר: "בימים האחרונים ראינו פיגועים רבים באזורים הצבאיים והאזרחיים בלבנון. המשטר הציוני תוקף בתואנה שבתי מגורים הם מקומות אחסון לנשק ואנשי צבא, דבר שהוא שקרי ולא נכון וגרם למותם של אזרחים".

הוא אמר עוד: "ארגונים בינלאומיים והאו"ם ומדינות בעולם שותקים על ההתקפות והתוקפנות של המשטר הציוני ורק מוציאים הצהרות או מגנים אותו, הם אינם נוקטים בפעולה מעשית".

באדיבות המצלםהמכתב שפרסמה הקהילה היהודית נגד חיסול נסראללהצילום: באדיבות המצלם


בנוסף, הקהילות היהודיות בערים איספהאן וטהראן, הביעו צער ושיגרו תנחומים לתומכי חיזבאללה, לאחר חיסול חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה בלבנון, בהודעה נאמר: "נסראללה נרצח בפעולה אכזרית של המשטר הציוני".

עוד נאמר בהודעה: "הקהילה היהודית של איראן, תומכת באומה האסלאמית של איראן, ושולחת תנחומים על מות הקדושים של האדם החופשי שעשה את ההיסטוריה של האומה הלבנונית".

"מבצעי ההתנקשויות הללו, שביצעו את הפשעים האלה בפרברי לבנון בתמיכה גלויה של הממשל האמריקאי, יקבלו את הנקמה החמורה".

איראן חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל מבצע חיצי הצפון מבצע סדר חדש הומיון שמח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}