ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
הגנה חכמה

העתיד של עולם הסינון: מה הופך את SHIELD לפתרון ההגנה והסינון ברשת המתקדמת ביותר בישראל?

הנה דילמה שהרבה הורים מכירים מקרוב: מצד אחד אתם רוצים הגבלות על המכשירים בבית ולא רוצים שהמשפחה תיחשף לתכנים לא הולמים ומהצד השני אתם לא רוצים לחיות בדאגה ומעקב תמידי על התכנים שניתן לגשת אליהם בחופשיות • בדיוק בשביל זה פיתחנו את SHIELD – שירות ההגנה החכמה ברשת מבית רימון המאפשרת להתמודד עם תעבורת התוכן ברשת במגוון כלים דיגיטליים

העתיד של עולם הסינון: מה הופך את SHIELD לפתרון ההגנה והסינון ברשת המתקדמת ביותר בישראל?
הגנה מתקדמת לאינטרנט צילום: פיקסביי

הכירו את שילד

מערכת ההגנה המתוחכמת של SHIELD היא תוצר של למעלה מ-17 שנות ניסיון של חברת רימון בתחום הגלישה הבטוחה. בניגוד לפתרונות אחרים בשוק, היא לא מסתפקת בסינון תכנים ברמה הבסיסית ועושה שימוש במגוון טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לנהל את המרחב הדיגיטלי בצורה חכמה יותר, תוך שימוש בדרגות הגנה מותאמות, ותוך שמירה על איזון עדין בין בטיחות לבין פרטיות ועצמאות. בנוסף, לא מדובר בעוד אפליקציית הגנה, אלא בפתרון מקיף להגנה ברשת שנותן שליטה מלאה של הפעילות המקוונת בכל המכשירים, בין אם זו גלישה באינטרנט, זמני מסך שימוש באפליקציות או פעילות ברשתות חברתיות.

רוצים לדעת יותר על שילד? לחצו כאן והשאירו פרטים>>>

מה מציעה SHIELD?

1. SHIELD היא מערכת הגנה שמותאמת הן לרשת האינטרנט הביתי והן להגנה במכשירים הניידים. SHIELD מאפשרת לכם לבחור איך ההגנה שלכם ברשת תראה- הגנה על כל המכשירים בבית, הגנה על מכשירים נבחרים שאתם בוחרים או רק על טאבלט ספציפי. אתם בוחרים מתי והיכן להפעיל את ההגנה עם ממשק נוח וזמין להורים.

2. הגנת תוכן מתקדמת – הסינון מתבצע לא רק ברמת האתר אלא גם ברמת הקטגוריה והתוכן עצמו. ומבחינת כל המשפחה, התחושה היא שהענקתם להם ספרייה עם מבחר ענקי, אבל אתם אלו שבוחרים אילו ספרים יופיעו על המדפים.

"שילד" מאפשרת רמות סינון שונות למכשירים שונים, למשל רמת הגנה גבוהה יותר לטאבלט ורמה מותאמת למחשב לעבודה. ניתן גם להחיל סינון לפי קטגוריות: למשל, חסימת אתרי חדשות לילדים צעירים או הגבלת גישה לרשתות חברתיות. קיימת אפשרות לבחור אתרים ואפליקציות ספציפיים לחסימה או פתיחה וניתן להחיל הגנה גם בתקשורת מוצפנת כמו ווטסאפ.

3. הגבלת זמן מסך - לSHIELD יש יכולת לקבוע מכסות זמן לשימוש במכשירים או באפליקציות ספציפיות, וניתן להתאים את זמני המסך, למשל להגדיר זמני שימוש מותרים (לדוגמה, לא בזמן ארוחות או לפני השינה). להגביל זמן לאפליקציות ספציפיות כמו משחקים או רשתות חברתיות, ויש גם אפשרות להעניק "בונוס" זמן כפרס או להאריך אותו במקרים מיוחדים. במקום לריב כל ערב על סגירת המסך, אפשר פשוט להגיד: "זוכרים ש SHIELD נסגר בשעה 22:00? תתארגנו לסיים את הפעילות הווירטואלית שלכם עד אז".

4. שליטה נפרדת לכל מכשיר בבית

כל מכשיר מקבל הגדרות משלו, מה שמאפשר להתאים את ההגנה לגיל ולצרכים של כל משתמש. בקרת השליטה המתוחכמת של SHIELD מאפשרת גם גמישות בהגדרות – למשל הגנה מחמירה יותר על הטלפון הנייד לעומת המחשב הביתי. ניתן לשנות בקלות הגדרות כשהצרכים משתנים, וניתנת אופציה לשליטה גם על מכשירים ניידים מחוץ לבית.

5. בקרת הורים

הממשק של SHIELD ידידותי ומאפשר להורים לנהל בקלות את כל ההגדרות תחת מסך אחד. התחושה היא כמו להסתובב עם שלט רחוק ואוניברסלי עם גישה לכל המכשירים בבית. מנגנון הבקרה כולל ממשק אינטואיטיבי וקל לשימוש, גישה מרחוק לכל ההגדרות דרך אפליקציה או דפדפן, אפשרות לשינוי מהיר של הגדרות במקרה הצורך, התראות בזמן אמת על פעילות חשודה או ניסיונות לעקוף את ההגנה. כדי להיכנס לאפליקציה יש צורך בשם משתמש וסיסמה, כך שרק ההורים יכולים לשלוט בהגדרות. בנוסף, ניתן להתקין את האפליקציה על מכשירים באופן שלא ניתן להסרה ללא סיסמה ייעודית שמונגשת להורים.

רוצים לדעת יותר על שילד? לחצו כאן והשאירו פרטים>>>

הגנה בווטסאפ וברשתות החברתיות

מעבר למודולריות החכמה שלה, "שילד" מצליחה להתמודד בצורה מיטבית עם אחת הבעיות הנפוצות בנוגע להגנה על צעירים ברשת: עד היום, לא הייתה פלטפורמה אחת חכמה שמרכזת את כל צרכי ההגנה תחת ממשק אחד. SHIELD למעשה מאפשרת זאת בכך שהיא מעניקה מספר סוגי הגנות תחת אותו ממשק, כאשר החדשנית שבהן היא היכולת לשמור גם בפלטפורמות תקשורת פופולריות כמו ווטסאפ למשל. באמצעות המנגנון החכם שלה, שילד מסוגלת לסנן תכנים בקבוצות ווטסאפ, למנוע שיתוף והפצה של תכנים פוגעניים, ולמנוע הורדה של  סרטונים, מילים וכל סוג של תעבורת תקשורת.

הטכנולוגיה של SHIELD

שילד מבוססת על פתרונות מתקדמים כמו בינה מלאכותית לזיהוי תמונות, ניתוח תוכן בזמן אמת והגנת סייבר מובנית. באינטרנט רימון עושים שימוש בחידושים הטכנולוגים הכי עדכניים כדי להיות מסוגלים לנטר גם תוכן מורכב למדי. הטכנולוגיה של שילד מכילה מספר יתרונות בולטים:
- זיהוי תוכן פוגעני גם בתקשורת מוצפנת: המערכת מסוגלת לזהות תכנים בעייתיים גם בהודעות ווטסאפ או ברשתות חברתיות מוצפנות.

- הגנה מפני אתרי פישינג ואתרים מתחזים: "שילד" מזהה ומונעת גישה לאתרים זדוניים שעלולים לגנוב מידע אישי או להפיץ רוגלות.

- סינון דינמי המתעדכן בהתאם לטרנדים ואיומים חדשים: הטכנולוגיה מתעדכנת באופן שוטף כדי להתמודד עם איומים חדשים שצצים באינטרנט.

- זיהוי תמונות באמצעות AI: המערכת מסוגלת לזהות תמונות לא הולמות ולחסום אותן בזמן אמת.

- ניתוח התנהגות: "שילד" לומדת את דפוסי השימוש הרגילים ויכולה להתריע על פעילות חריגה או חשודה.

שילד היא למעשה פריצת דרך באופן שבו אנחנו מתייחסים להגנה על המכשירים בבית. היא מאפשרת שיח חינוכי על שימוש נבון במדיה ומעודדת לקחת אחריות על הרגלי הגלישה שלהם. זו לא עוד אפליקציית הגנה, אלא מערכת הוליסטית המשלבת טכנולוגיה מתקדמת עם גמישות והתאמה אישית.

אז למה אתם מחכים?

השאירו כעת פרטים בטופס ונחזור אליכם

Shield אינטרנט רימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}