כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
כשירה לעמוד לדין

חוות הדעת הפסיכיאטרית של הנאשמת ברצח בנה בן ה-6: "התקף פסיכוטי"

חוות הדעת על סיגל איצקוביץ', שנאשמת ברצח בנה בן ה-6 בגרזן, קובעת כי היא הייתה בהתקף פסיכוטי בזמן האירוע. לצד זאת, קובעת חוות הדעת כי הנאשמת כשירה לעמוד לדין

חוות הדעת הפסיכיאטרית של הנאשמת ברצח בנה בן ה-6: "התקף פסיכוטי"
אילוסטרציה צילום: pixabay

חוות הדעת הפסיכיאטרית של סיגל איצקוביץ', שנאשמת ברצח בנה ליאם בן ה-6, קובעת כי בעת הרצח היא הייתה בהתקף פסיכוטי - אך היא כשירה לעמוד לדין. 

בחוות הדעת נכתב כי "ביום בו ביצעה את המעשים המיוחסים לה, סיגל הייתה במצב פסיכוטי פעיל שבא לידי ביטוי בהיאחזותה במחשבות הזייה על חייזרים אשר מאכלסים את כדור הארץ ומתקשרים עמה". 

סנגורה של איצקוביץ', עו"ד בנימין מלכא, אמר בתום הדיון הבוקר בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעניין: "התקבלה חוות דעת שקובעת בפירוש שסיגל הייתה בהתקף פסיכוטי בזמן האירוע, מה שמייתר את היסוד הנפשי ולפי הבנתי ולפי המשפט יש לזכות אותה מעבירת הרצח. נכון שהיא נמצאה כשירה לעמוד לדין, אך אין הדבר משנה את העובדה שלא התקיים יסוד נפשי".

באוגוסט פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום נגד סיגל איצקוביץ' בגין רצח בנסיבות מחמירות של בנה ליאם ז"ל בן כ-6 בביתם בהרצליה.

בהתאם לכתב האישום, בעת שהתה הנאשמת לבדה עם בנה בביתם, נטלה סכין מהמטבח, דקרה תחילה את כלבתם ולאחר מכן ניגשה לבנה שהיה באמבטיה ודקרה אותו עשרות דקירות בכל חלקי גופו. כתוצאה מעוצמת הדקירות, נשברה הסכין, באופן שקצה הלהב נותר נעוץ בגולגולת.

כתב אישום בית המשפט המחוזי רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}