כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
בחצות היום

חשיפה: מה עושים גדולי ישראל שליט"א בשעות האחרונות לפני ראש השנה?

מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, יפנו את זמנם היקר בשעות החשובות והיקרות, אחרי חצות היום של ערב ראש השנה, ויעלו להעתיר תפילה בכותל המערבי, ליד שריד בית מקדשנו • אתה חייב שגם על השם שלך ושל בני משפחותיך יתפללו גדולי ישראל

חשיפה: מה עושים גדולי ישראל שליט"א בשעות האחרונות לפני ראש השנה?
לפני יום הדין צילום: ועד הרבנים

שעות ספורות לפני התקדש עלינו יום הדין הגדול והנורא, רגעים לפני שהשנה החדשה תפרוש כנפיה, יפנו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א את זמנם היקר מפז, על מנת להתפלל במיוחד עליך, ועל כל התורמים ל'ועד הרבנים', במעמד נורא הוד שיתקיים ליד שריד בית מקדשנו, הכותל המערבי.

יחד, יעלו ויבואו ויגיעו גדולי ישראל שליט"א, על מנת לשאת תפילה ותחנונים לפני המקום, שיחתום אותנו, התורמים ל'ועד הרבנים', לרבבות המשפחות הנזקקות, לשנה טובה ומתוקה, מידה כנגד מידה. אנחנו חמלנו על מי שאין להם, והוא יחוס וירחם עלינו.

שלחו עכשיו את השמות לתפילת גדולי ישראל רגע לפני ראש השנה>>

ועד הרבניםמנהג אבותצילום: ועד הרבנים

השנה האחרונה הייתה רצופה באתגרים קשים עבור עם ישראל. פחות משנה עברה מאז שעמדנו בבתי כנסיות, עטופים בטלית וצועקים להשם בתפילה לשנה מתוקה. מישהו חלם אז שבעוד פחות משבועיים כל העם היושב בציון יכנס לאימה וחרדה בלתי נתפסים?.

מישהו העלה על קצה דעתו שיחדרו מחבלים ליישובים בכזו קלות, ויטבחו וישרפו ויענו ויחטפו יהודים מתוך הבית? מישהו העלה על דעתו שככה יפלו כל חומות ההגנה, ורכבים עמוסים בחיות אדם ידהרו באין מפריע בכבישי הדרום, טובחים והורגים את כל הנקרה בדרכם?.

כתוצאה מהמצב הקשה, חלה עלייה משמעותית במספר הנזקקים לסיוע. בשנה האחרונה עקב המצב הקשה השורר בארצנו הק' התרבו הנצרכים עד למאד ויש בהם מקרים רבים של פיקוח נפש ממש. במשרדי ועד הרבנים מדווחים על "עלייה דרמטית במספר הפניות לעזרה", כאשר "אלפי סיפורים עלו השנה", רובם קשים ומזעזעים. בועד הרבנים נרתמו לסייע לכולם, וכעת זקוקים לעזרתנו כדי להמשיך ולסייע להם.

ועד הרבניםהמעמד הנוראצילום: ועד הרבנים


בתקופה קשה זו, הצדקה מקבלת משנה חשיבות. גדולי ישראל שליט"א חתמו: "ודרך ההנהגה בשמים היא מידה כנגד מידה, וכיון ש'ועד הרבנים' מסייע ומציל כל מיני המקרים והצרות באופן נכבד וראוי, אזי התרומה לועד הרבנים היא זכות עצומה ליום הדין לזכות להינצל מכל הצרות מידה כנגד מידה".

גדולי הדור מבטיחים כי "בזכות הצדקה לועד הרבנים תזכו בדין ויגזרו עליכם ועל כל משפחתכם גזירות טובות, שנה טובה ומתוקה, נחת מהצאצאים, פרנסה בריווח ובנקל, לעשות שמחות בביתם מתוך הרחבה, להיכתב ולהיחתם בספר חיים טובים, ספר פרנסה וכלכלה, ספר גאולה וישועה".

שלחו עכשיו את השמות לתפילת גדולי ישראל רגע לפני ראש השנה>>

ועד הרבנים יום הדין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}