כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024
"זה נס"

מלניה טראמפ שוברת שתיקה: "כשירו בדונלד רצתי לטלוויזיה בפאניקה"

בראיון ל"פוקס ניוז", הגברת הראשונה לשעבר, מלניה טראמפ התייחסה לשני ניסיונות ההתנקשות בבעלה דונלד, אחרי שנתיים בהן לא התראיינה. מלניה סיפרה: "ראיתי את זה באיחור של משהו כמו שלוש דקות, ואף אחד לא באמת ידע עדיין מה קורה"

מלניה טראמפ שוברת שתיקה: "כשירו בדונלד רצתי לטלוויזיה בפאניקה"
דונלד טראמפ בנאום פרידה מהנשיאות צילום: דוברות הבית הלבן

הגברת הראשונה של ארצות הברית לשעבר מלניה טראמפ התראיינה אמש (חמישי) ל"פוקס ניוז", אחרי שנתיים בהן לא העניקה ריאיונות לתקשורת. במהלך הריאיון התייחסה מלניה לניסיונות ההתנקשות בבעלה דונלד טראמפ. 

"רצתי בפאניקה לטלוויזיה, הרצתי את השידור אחורה וצפיתי בזה", סיפרה על ניסיון ההתנקשות הראשון. "ראיתי את זה באיחור של משהו כמו שלוש דקות, ואף אחד לא באמת ידע עדיין מה קורה, כי כשאתה רואה אותו על הרצפה אתה לא יודע מה באמת קרה".

מלניה הגדירה את העובדה שדונלד ניצל כ"נס", ואמרה: "האם זה באמת מפתיע שכל האלימות הזו מופנית נגד בעלי? במיוחד כשאנחנו שומעים את מנהיגי מפלגת האופוזיציה שלנו ותקשורת המיינסטרים מכנים אותו 'סכנה לדמוקרטיה' ומדביקים לו שמות מרושעים. זה חייב להיפסק, המדינה חייבת להתאחד".

כנשאלה מדוע דונלד רוצה להתמודד שוב לנשיאות, השיבה: "כל מה שהוא רוצה לעשות, כפי שהוא אומר, הוא להפוך את אמריקה לגדולה שוב. הוא רוצה להפוך את המדינה הזו למשגשגת ובטוחה לכולם. הוא רוצה להפוך את החלום האמריקני לאפשרי שוב".

לצד זאת תקפה את המועמדים הדמוקרטים: "כפי שאני רואה זאת – הרקורד מדבר בעד עצמו. המדינה הזאת סובלת. אנשים לא מסוגלים לקנות מוצרי יסוד רגילים למשפחות שלהם".

דונלד טראמפ ניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ מלניה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}